Zarządzanie zespołem handlowym

Zapraszamy na nasza stronę internetową:

Zarządzanie zespołem handlowym>>>


Celem szkolenia jest rozwój praktycznych umiejętności zarządzania zespołem handlowym w kierunku uzyskiwania ponadprzeciętnych wyników. Szkolenie zawiera zestaw sprawdzonych metod i technik menedżerskich wykorzystywanych przez doświadczonych szefów sprzedaży. Prezentowane metody i techniki to praktyczne rozwiązania, które z łatwością mogą zostać zaimplementowane w Państwa firmie.


Korzyści dla uczestników

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  • opracowywać strategię rozwoju sprzedaży
  • zarządzać efektywnością i wynikami zespołu
  • dostosować styl zarządzania i komunikacji do różnych sytuacji
  • zwiększać zaangażowanie pracowników
  • rozwijać własną postawę liderską
  • efektywnie wprowadzać zmiany

Szkolenia polecamy dla

Szkolenie skierowane jest do szefów zespołów, którzy zamierzają podnieść wyniki i zwiększyć sprzedaż zespołu handlowego oraz udoskonalić własne umiejętności zarządzania.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

Zasada pracy na warsztacie w stylu „mini-max” minimum teorii maksimum ćwiczeń.

  • ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • prezentacja
  • dyskusja
  • gry szkoleniowe
  • studium przypadku
  • testy

Program szkolenia

Zespół handlowy:

  • grupa a zespół
  • cechy wyróżniające zespół
  • synergia pracy zespołowej

Opracowanie strategii rozwoju sprzedaży:

  • analiza SWOT
  • tworzenie strategii działania
  • zaangażowanie członków zespołu

Czynniki efektywności zespołu:

  • elementy wpływające na osiąganie celów
  • sposoby zwiększania efektywności
  • zarządzanie wynikami
  • programy i procedury wspierające efektywność
  • kontroling

Komunikacja z zespołem i wewnątrz zespołu.

  • rodzaje i kanały komunikacji
  • czynniki efektywności
  • efektywne spotkania zespołu

Motywowanie zespołu:

  • teorie motywacji i ich praktyczne implikacje
  • przeciwdziałanie spadkowi motywacji u pracowników
  • zarządzanie ludźmi o różnych typach osobowych

Zarządzanie sytuacyjne.

  • style zarządzania
  • analiza kompetencji członków zespołu
  • dobór technik zarządzania do poziomu kompetencji pracownika
  • sytuacje trudne w zarządzaniu handlowcami

Rozwój sił sprzedaży:

  • postawa, wiedza i umiejętności handlowca
  • sposoby rozwoju kompetencji handlowców
  • coaching
  • wymiana najlepszych praktyk
  • delegowanie uprawnień
  • kluczowe aspekty efektywnego delegowania

Dobór członków zespołu:

  • kogo i jak zatrudniać?
  • kiedy i jak zwalniać?

Lider:

  • kierownik a lider
  • rola szefa wobec zespołu
  • rozwój umiejętności liderskich

Wprowadzanie zmian:

  • autoanaliza umiejętności zarządzania zmianą
  • typologia zmian
  • narzędzia zarządzania zmianą

Szkolenie prowadzi:

Mirosław Plak

Trener biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz szkoleniu managerów i handlowców. Praktyk sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta i prezentacji handlowych. Prowadzi szkolenia dla działów handlowych firm biznesowych oraz pracowników instytucji publicznych.


Opinie uczestników na temat szkolenia:

"Przyjemne, ciekawe i profesjonalne szkolenie."

"Niezwykle ciepła osoba Trenera, pozwalająca na wymianę doświadczeń, nie ograniczająca się do tematyki szkoleń."

"Szkolenie ciekawe, przekazano wiele potrzebnych informacji do efektywnego zarządzania zespołem."

"Bardzo pomocne."

"Świetnie przeprowadzone szkolenie."

"Szkolenia przeprowadzone profesjonalnie, kompetentna kadra szkoleniowa, polecam."


W ramach szkolenia otwartego w Warszawie gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Profesjonalizm trenera
  • Ciekawe materiały szkoleniowe
  • Dyplomy ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Dwie przerwy kawowe – w każdym dniu
  • Smaczne obiady
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w centrum Warszawy, ale możemy zaproponować również inne hotele na nocleg.
  • Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Przygotowaliśmy dla Państwa atrakcyjny system rabatowy:

Promocja ilościowa: 2 osoby z jednej firmy: 200 PLN, 3 osoby z jednej firmy: 400 PLN.

Promocja czasowa: Jeśli zgłoszą się Państwo i zapłacą przynajmniej zaliczkę do 4 tygodni przed datą szkolenia, dostaną Państwo od nas rabat w wysokości 100 PLN od osoby. Rabat 50 PLN od osoby aktywny jest na dwa tygodnie przed datą rozpoczęcia szkolenia.

Stały Klient: Gdy już będą Państwo uczestnikami kolejnego naszego szkolenia, przyznamy Państwu dodatkowy rabat w wysokości 10% na każde organizowane przez nas szkolenie.


Na wszelkie Państwa pytania odpowie Nasz Doradca:

Anna Sendorek

Specjalista ds. Organizacji Szkoleń Otwartych

Tel. 515 212 451

e-mail: asendorek@avenhansen.pl

 Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu

Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą firmy AVENHANSEN

Cena szkolenia: 1820 zł W cenie szkolenia:
  • Certyfikat udziału
  • Przerwa kawowa
  • Lunch
  • Materiały poszkoleniowe
  • Materiały szkoleniowe
Data: 2014-12-01 Adres:

Mazowieckie
Warszawa

Wyślij zapytanie do organizatora
Tytuł
Treść
Twój e-mail
Zabezpieczenie antyspamowe