1

Negocjacje w biznesie

  • 26 lipca, 2019
Krótko o szkoleniu: Podczas szkolenia uczestnicy uczą się jak przygotować cały proces negocjacji, przeprowadzić oraz jak zakończyć go z sukcesem. W trakcie warsztatów uczestnicy wcielają się w role negocjatorów oraz trenują codzienne sytuacje wymagające negocjowania. Korzyści ze szkolenia: 1.Odnalezienie własnej…

Sposoby pozyskiwania klientów

  • 9 października, 2017
Korzyści ze szkolenia: Szkolenie ma na celu wskazanie praktycznych i sprawdzonych sposobów na pozyskanie klientów. Dzięki szkoleniu uczestnicy: • Zrozumieją znaczenie prospectingu jako elementu „budującego przyszłą sprzedaż” • Zrozumieją znaczenie cross i up sellingu • Poznają znaczenie wizerunku firmy, standardów…

Profesjonalna obsługa reklamacji

  • 25 września, 2017
Krótko o szkoleniu: „Niezadowolony klient jest tylko o krok do stania się klientem bardzo zadowolonym.” Radzenie sobie z różnymi sposobami składania reklamacji przez klientów, tak aby niezależnie od sytuacji klient stał się klientem lojalnym. Poznanie i przećwiczenie skutecznych sposobów zarządzania…

Działania edukacyjno – informacyjne oraz współpraca z mediami. Tworzenie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstw wodociągowych.

  • 24 maja, 2017
Zagadnienia związane z tworzeniem pozytywnego wizerunku przedsiębiorstw wodociągowych w Polsce wzbudzają coraz większe zainteresowanie kadry zarządzającej. Sposób postrzegania firmy przez potencjalnego klienta nabiera obecnie coraz większego znaczenia. W firmach wodociągowych wzrasta świadomość, że przedsiębiorstwo nie może być pozbawione działu PR,…

Windykacja

  • 3 lutego, 2017
Cel ogólny szkolenia: Zdobycie wiedzy o skutecznym prowadzeniu windykacji od prowadzenia etapu polubownego do postępowania sądowego i egzekucyjnego. Potencjalne korzyści dla uczestników z uczestnictwa w szkoleniu: Zdobycie wiedzy związanej z procedurami windykacyjnymi, Zdobycie praktycznych umiejętności prowadzenia skutecznej windykacji, Ograniczenie postępowań sądowych związanych z…

Zaawansowane negocjacje i wywieranie wpływu

  • 2 września, 2016
Szkolenie wchodzi w skład cyklu: AKADEMIA PROFESJONALNEGO HANDLOWCA CYKL DWÓCH SZKOLEŃ: I SZKOLENIE: Zaawansowane techniki sprzedaży II SZKOLENIE: Zaawansowane negocjacje i wywieranie wpływu MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU JEDNEGO LUB DWÓCH SZKOLEŃ ZAAWANSOWANE NEGOCJACJE I WYWIERANIE WPŁYWU -  JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO NEGOCJACJI,…

Zaawansowane techniki sprzedaży

  • 2 września, 2016
Szkolenie wchodzi w skład cyklu: AKADEMIA PROFESJONALNEGO HANDLOWCA CYKL DWÓCH SZKOLEŃ: I SZKOLENIE: Zaawansowane techniki sprzedaży II SZKOLENIE: Zaawansowane negocjacje i wywieranie wpływu MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU JEDNEGO LUB DWÓCH SZKOLEŃ METODOLOGIA SZKOLENIA wykład interaktywny prace grupowe i indywidualne dyskusje moderowane symulacje…

Sztuka prowadzenia szkoleń (termin gwarantowany)

  • 23 czerwca, 2016
Krótko o szkoleniu: Szkolenie adresowane dla osób chcących doskonalić swoje umiejętności praktyczne w zakresie wystąpień publicznych, prowadzenia szkoleń. Szkolenie umożliwia poznanie i ćwiczenie technik prowadzenia szkoleń. Korzyści ze szkolenia: 1. Poznanie zasad tworzenia dobrego spotkania, ukierunkowanego na osiągnięcie zaplanowanego celu…

Obsługa trudnego klienta

  • 23 czerwca, 2016
Krótko o szkoleniu: Dziś klienci są bardzo wymagający, wiedzą czego oczekują od firm i osób ich obsługujących. Dlatego większość organizacji traktuje jakość obsługi klienta jako wręcz strategiczną kwestię, zdając sobie sprawę z korzyści: jakość obsługi - relacji z klientami wpływa…