Gospodarka odpadami – ewidencjonowanie i sprawozdawczość
Krótko o szkoleniu: Ewidencja i sprawozdawczość w gospodarce odpadami szkolenie z praktycznymi rozwiązaniami, analizy przypadków, praca na przykładach. Korzyści ze szkolenia: Uczestnik szkolenia nabywa wiedzę niezbędną do prowadzenia w sposób samodzielny kompleksowej, bieżącej ewidencji odpadów oraz corocznych zbiorczych zestawień danych…
Prof. Jerzy Bralczyk – Sztuka mówienia – o perswazji i manipulacji językowej
I. Część wykładowa: Sztuka mówienia i perswazja językowa 1. Mówienie, przemawianie, rozmawianie. Świadomość zasad a spontaniczność komunikacji. Podstawowe cechy dobrego mówcy i rozmówcy: umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktu z odbiorcami; wiarygodność; sprawność językowa. 2. Różne poziomy kontaktu: czynniki sytuacyjne; mowa…
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI- AKREDYTOWANY KURS (30 H)
PROGRAM SZKOLENIA 1. Wprowadzenie - pre-test – sprawdzający wiedzę Uczestników przed szkoleniem - modele zarządzania zasobami ludzkimi – ujęcie praktyczne - strategia personalna firmy i jej dostosowanie do kultury organizacyjnej - zarządzanie zasobami ludzkimi w jednostkach samorządowych (case study – analiza…
Profesjonalny trener wewnętrzny
Krótko o szkoleniu: Współczesny świat szkoleń wymaga od trenera kompetencji i profesjonalizmu na najwyższym poziomie. Szkolenie dedykowane jest dla trenerów, którzy chcą rozwinąć umiejętności pozwalające im tworzyć i prowadzić unikatowe szkolenia w warsztatowej formie, jednocześnie efektywne dla uczestników. Korzyści ze…
Obieg Dokumentacji w Urzędzie Tradycyjnym i Elektronicznym(EZD)
Zapraszamy na naszą stronę internetową: Obieg Dokumentacji w Urzędzie Tradycyjnym i Elektronicznym (EZD)>>> Korzyści dla uczestników szkolenia: Uczestnicy zapoznają się z zasadami procesu tworzenia prawa wewnętrznego, przybliżone zostaną zagadnienia związane z organizacją obiegu korespondencji, czynności kancelaryjnych, trybu przekazywania dokumentacji…
Komunikacja wewnętrzna i internal PR
Krótko o szkoleniu: Udział w szkoleniu umożliwi uczestnikom pełne zrozumienie roli, jaką odgrywa komunikacja wewnętrzna w procesie budowania całościowego wizerunku firmy. Podjęta zostanie kwestia budowania wspólnej kultury oraz klimatu organizacyjnego, jako czynników wspierających efektywną komunikację i współpracę. Korzyści ze szkolenia:…
Sposoby pozyskiwania klientów
Korzyści ze szkolenia: Szkolenie ma na celu wskazanie praktycznych i sprawdzonych sposobów na pozyskanie klientów. Dzięki szkoleniu uczestnicy: • Zrozumieją znaczenie prospectingu jako elementu „budującego przyszłą sprzedaż” • Zrozumieją znaczenie cross i up sellingu • Poznają znaczenie wizerunku firmy, standardów…