„Spotkanie to początek. Współpraca to postęp. Pozostanie razem to sukces."
Henry Ford
Serdecznie zapraszamy 22 stycznia 2014 r. (Warszawa) do udziału w konferencji
"Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM"
Porozmawiamy o relacjach, sprzedaży, marketingu i systemach CRM.
Dzięki uczestnictwu dowiesz się nt.:
• Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
• Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
• Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
• Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
• Problemy z wdrożeniem i integracja systemu CRM
• CRM w modelu cloud computing
• Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
• Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
• Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
• Aplikacje sprzedażowe
• Skuteczna komunikacja
• Analiza danych klienta
• CRM a zarządzanie wiedzą
Nie może Cię tam zabraknąć, jeśli chcesz nadążyć za zamieniającymi się warunkami rynkowymi!
Do bezpłatnego* udziału zapraszamy:
• Przedstawicieli Zarządu
• Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami:
– Marketingu
– Sprzedaży
– Handlowego
– IT
– BOK
• Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
• Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie
• Wszystkich, którym zależy na budowaniu relacji i wizerunku firmy
* Nie dotyczy dostawców rozwiązań będących tematyką konferencji
Kontakt z Organizatorem:
Justyna Mejłun
Asystentka ds. organizacji konferencji
tel.+48 725 792 689
fax. 22 244 25 37
e-mail: justyna.mejlun@multitrain.pl