„Spotkanie to początek. Współpraca to postęp. Pozostanie razem to sukces."
Henry Ford

Serdecznie zapraszamy 22 stycznia 2014 r. (Warszawa) do udziału w konferencji

"Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM"

Porozmawiamy o relacjach, sprzedaży, marketingu i systemach CRM.

Dzięki uczestnictwu dowiesz się nt.:
•    Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
•    Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
•    Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
•    Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
•    Problemy z wdrożeniem i integracja systemu CRM
•    CRM w modelu cloud computing
•    Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
•    Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
•    Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
•    Aplikacje sprzedażowe
•    Skuteczna komunikacja
•    Analiza danych klienta
•    CRM a zarządzanie wiedzą

Nie może Cię tam zabraknąć, jeśli chcesz nadążyć za zamieniającymi się warunkami rynkowymi!

Do bezpłatnego* udziału zapraszamy:
•    Przedstawicieli Zarządu
•    Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami:
– Marketingu
– Sprzedaży
– Handlowego
– IT
– BOK
•    Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
•    Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie
•    Wszystkich, którym zależy na budowaniu relacji i wizerunku firmy
* Nie dotyczy dostawców rozwiązań będących tematyką konferencji

Zgłoś swój udział >>>

Kontakt z Organizatorem:
Justyna Mejłun
Asystentka ds. organizacji konferencji
tel.+48 725 792 689
fax. 22 244 25 37
e-mail: justyna.mejlun@multitrain.pl