Obecnie trwają dwa nabory dla przedsiębiorców oraz dwa dla jednostek samorządu terytorialnego (JST) ogłoszone przez PAIiIZ w ramach Projektu „Program Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej”.
Wszystkie wydarzenia finansowane są w 100 proc. (z wyjątkiem diet, ubezpieczenia oraz dojazdu z/do Warszawy) z budżetu „Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej”. Każdy uczestnik ma zapewniony bezpłatny przelot w obydwie strony, nocleg, przygotowanie materiałów informacyjnych o delegacji, organizację spotkań na miejscu, w tym koszt wynajęcia sali, tłumacza etc.
Przedstawiciele JST mogą składać dokumentację konkursową:
Regulaminy oraz formularze aplikacyjne dotyczące wyżej wymienionych wyjazdów znajdują się na stronie Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych
Wnioski o uczestnictwo w wybranym wydarzeniu należy składać osobiście z właściwym dopiskiem (odpowiednia nazwa wydarzenia) w terminie wskazanym w regulaminie wyjazdu, pocztą tradycyjną, pocztą elektroniczną, faksem lub przesyłką kurierską pod adresem:
Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.
ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa
faks: 22 334 98 86
e-mail: polskawschodnia@paiz.gov.pl