Archiwum Państwowe w Koszalinie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • archiwista
  • do spraw do spraw przechowywania, opracowywania oraz popularyzacji materiałów archiwalnych zgromadzonych w Oddziale w Szczecinku
  • w Oddziale w Szczecinku

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

  • o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Archiwum Państwowe w Koszalinie
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 2
    75-803 Koszalin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Szczecinek
  • Oddział w Szczecinku
    ul. Parkowa 3
    78-400 Szczecinek

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • porządkowanie i opracowywanie materiałów archiwalnych zgodnie z zasadami archiwalnymi i obowiązującymi przepisami metodycznymi
  • opracowywanie pomocy ewidencyjno-informacyjnych tj. inwentarzy książkowych wraz ze wstępami, notatek informacyjnych, inwentarzy skarbowych, sumariuszy, indeksów osobowych, geograficznych i rzeczowych, spisów, kart A i B dla zespołów archiwalnych zamkniętych i otwartych przy wykorzystaniu komputerowych baz danych oraz przeprowadzanie skontrum zasobu
  • wykonywanie kwerend krajowych i zagranicznych
  • prowadzenie Czytelni Akt Oddziału w Szczecinku
  • prowadzenie ewidencji zasobu archiwalnego Oddziału w Szczecinku
  • prowadzenie działalności popularyzatorskiej
  • czuwanie nad stanem fizycznym, warunkami przechowywania, porządkiem, bezpieczeństwem i profilaktyką zasobu zgromadzonego w Oddziale w Szczecinku oraz prowadzenie prostych czynności konserwatorskich
  • realizacja zadań z zakresu digitalizacji zasobu archiwalnego

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy.
    Stres związany z obsługą klientów zewnętrznych

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
    Możliwość narażenia na czynniki biologiczne: grzyby, roztocza kurzu domowego.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe wyższe historyczne, specjalizacja archiwalna
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym
    • znajomość przepisów o państwowym zasobie archiwalnym i archiwach
    • znajomość obsługi komputera w zakresie programów i baz danych
    • komunikatywność

wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • wiedza z zakresu metodyki archiwalnej i kpa
  • umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia podczas opracowywania zespołów archiwalnych
  • inicjatywa, samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu zadań i podejmowaniu decyzji
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • wysoka kultura osobista

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    20-05-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Archiwum Państwowe
    M.Skłodowskiej-Curie 2
    75-950 Koszalin

Inne informacje:

    Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data złożenia oferty w siedzibie Archiwum lub data stempla pocztowego). Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefoniczne lub za pomocą poczty elektronicznej. Kandydaci niezakwalifikowani zostaną powiadomieni mailowo. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 94 31 70 360.