Archiwum Państwowe w Koszalinie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- archiwista
- do spraw do spraw przechowywania, opracowywania oraz popularyzacji materiałów archiwalnych zgromadzonych w Oddziale w Szczecinku
- w Oddziale w Szczecinku
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Archiwum Państwowe w Koszalinie
ul. M. Skłodowskiej-Curie 2
75-803 Koszalin
Miejsce wykonywania pracy:
- Szczecinek
- Oddział w Szczecinku
ul. Parkowa 3
78-400 Szczecinek
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- porządkowanie i opracowywanie materiałów archiwalnych zgodnie z zasadami archiwalnymi i obowiązującymi przepisami metodycznymi
- opracowywanie pomocy ewidencyjno-informacyjnych tj. inwentarzy książkowych wraz ze wstępami, notatek informacyjnych, inwentarzy skarbowych, sumariuszy, indeksów osobowych, geograficznych i rzeczowych, spisów, kart A i B dla zespołów archiwalnych zamkniętych i otwartych przy wykorzystaniu komputerowych baz danych oraz przeprowadzanie skontrum zasobu
- wykonywanie kwerend krajowych i zagranicznych
- prowadzenie Czytelni Akt Oddziału w Szczecinku
- prowadzenie ewidencji zasobu archiwalnego Oddziału w Szczecinku
- prowadzenie działalności popularyzatorskiej
- czuwanie nad stanem fizycznym, warunkami przechowywania, porządkiem, bezpieczeństwem i profilaktyką zasobu zgromadzonego w Oddziale w Szczecinku oraz prowadzenie prostych czynności konserwatorskich
- realizacja zadań z zakresu digitalizacji zasobu archiwalnego
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy.
Stres związany z obsługą klientów zewnętrznych
Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Możliwość narażenia na czynniki biologiczne: grzyby, roztocza kurzu domowego.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe wyższe historyczne, specjalizacja archiwalna
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym
- znajomość przepisów o państwowym zasobie archiwalnym i archiwach
- znajomość obsługi komputera w zakresie programów i baz danych
- komunikatywność
wymagania dodatkowe
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- wiedza z zakresu metodyki archiwalnej i kpa
- umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia podczas opracowywania zespołów archiwalnych
- inicjatywa, samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu zadań i podejmowaniu decyzji
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- wysoka kultura osobista
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 20-05-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Archiwum Państwowe
M.Skłodowskiej-Curie 2
75-950 Koszalin
Inne informacje:
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data złożenia oferty w siedzibie Archiwum lub data stempla pocztowego). Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefoniczne lub za pomocą poczty elektronicznej. Kandydaci niezakwalifikowani zostaną powiadomieni mailowo. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 94 31 70 360.