Archiwum Państwowe w Łodzi

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • archiwista
  • do spraw opracowania zasobu
  • w Oddziale opracowania zasobu

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Archiwum Państwowe w Łodzi
    Plac Wolności 1
    91-415 Łódź

Miejsce wykonywania pracy:

  • Łódź
  • Archiwum Państwowe w Łodzi
    Al. Kościuszki 121
    Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • porządkowanie i inwentaryzacja materiałów archiwalnych
  • sporządzanie pomocy ewidencyjno – informacyjnych
  • udział w zebraniach naukowych
  • pisanie referatów

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – wystąpienia publiczne
    – wysiłek fizyczny

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – możliwość kontaktu z dokumentacją zanieczyszczoną, zainfekowaną mikrobiologicznie
    – praca przy komputerze

    Inne
    – wynagrodzenie na danym stanowisku wynosi ok. 2000,00 zł. brutto według mnożnika obowiązującego w służbie cywilnej, przy kwocie bazowej 1873,84

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie policealne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w archiwach państwowych
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość języka rosyjskiego w stopniu zaawansowanym
    • grzeczność i uprzejmość
    • łatwość komunikacji
    • umiejętność pracy w zespole oraz unikanie konfliktów
    • obsługa komputerowych baz danych

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie profilowane – archiwistyka
  • znajomość ustawy o państwowym zasobie archiwalnym i archiwach

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie o posiadanym obywatelstwie

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie świadectw pracy
  • kopie świadectw potwierdzających znajomość języków obcych
  • oświadczenie o zamiarze odebrania dokumentów po zakończonym naborze

Termin składania dokumentów:

    16-05-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Archiwum Państwowe
    Plac Wolności 1
    91-415 Łódź

Inne informacje:

    – kandydaci zakwalifikowani powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
    – oferty odrzucone komisyjnie zostaną zniszczone
    – dokładniejsze informacje udzielane będą pod numerem telefonu 42 632 02 02, 632 62 01