Kuratorium Oświaty w Warszawie

  • Mazowiecki Kurator Oświaty
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • dyrektor delegatury
  • Kuratorium Oświaty w Warszawie Delegatura w Siedlcach

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Adres urzędu
    Kuratorium Oświaty w Warszawie
    Delegatura w Siedlcach
    ul. Piłsudskiego 38
    08-110 Siedlce

Miejsce wykonywania pracy:

  • Siedlce

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • organizowanie i kierowanie pracą Kuratorium Oświaty w Warszawie Delegatura w Siedlcach, w ramach posiadanych uprawnień,
  • sprawowanie nadzoru pedagogicznego, zgodnie z obowiązującym prawem oraz postanowieniami przyjętymi przez Mazowieckiego Kuratora Oświaty w planie nadzoru pedagogicznego na dany rok szkolny,
  • wspomaganie dyrektorów publicznych szkół i placówek w doskonaleniu jakości pracy szkół i placówek,
  • programowanie i planowanie zadań Delegatury,
  • inicjowanie i podejmowanie działań w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań,
  • koordynowanie przeprowadzanych ewaluacji, kontroli planowych i doraźnych przestrzegania przepisów prawa dotyczących działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej szkół i placówek publicznych i niepublicznych,
  • współpraca z właściwymi organami, organizacjami i innymi podmiotami w sprawach dotyczących warunków rozwoju dzieci i młodzieży.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca w siedzibie urzędu jak i poza nią, praca przy komputerze.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Urząd częściowo przystosowany dla osób niepełnosprawnych ( winda), urząd nie jest przystosowany dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • nauczyciele posiadający wykształcenie wyższe magisterskie, mający co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej i:
    • ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania lub
    • co najmniej 2- letni staż pracy na stanowisku kierowniczym w szkole, placówce lub w zakładzie kształcenia nauczycieli, lub
    • co najmniej 2 letni staż pracy w urzędzie organu sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołami i placówkami lub w urzędzie organu prowadzącego szkoły lub placówki na stanowisku związanym z organizacją pracy szkół i placówek;
    • nauczyciele akademiccy posiadający co najmniej 5 letni staż pracy w szkole wyższej i ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania.

wymagania dodatkowe

  • 2 letni staż na stanowisku kierowniczym,
  • znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o systemie oświaty, ustawy o służbie cywilnej, znajomość kpa,
  • umiejętność zarządzania personelem,
  • umiejętność zarządzania personelem,
  • zdolności organizacyjne,
  • komunikatywność, samodzielność,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • wysoka kultura osobista,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel, Access), Internetu, poczty elektronicznej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających: staż pracy pedagogicznej, staż na stanowisku kierowniczym,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Dz. U. z 2006 Nr 125, poz. 869),
  • kopie świadectw pracy,
  • akt nadania stopnia awansu zawodowego,
  • potwierdzenie aktualnego zatrudnienia, gdy kandydat pozostaje w zatrudnieniu.

Termin składania dokumentów:

    15-05-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Kuratorium Oświaty
    Aleje Jerozolimskie 32
    00-024 Warszawa
    Kancelaria pok. 107
    Dokumenty prosimy składać w zamkniętych kopertach z podanym numerem ogłoszenia.

Inne informacje:

    Informacja o metodach i technikach naboru:
    1. weryfikacja formalna dokumentów,
    2. analiza merytoryczna aplikacji,
    3. rozmowa kwalifikacyjna i/ lub test.
    Tylko kandydaci zakwalifikowani do trzeciego etapu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej lub testu.
    Oferty odrzucone zostaną zniszczone.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (22) 551-24-00 wew. 1032 i 1031