Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista
- do spraw założeń technicznych i monitorowania systemu powiadamiania ratunkowego
- w Wydziale Systemu Powiadamiania Ratunkowego Departamentu do spraw Usuwania Skutków Klęsk Żywiołowych i Zarządzania Kryzysowego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Radom
- Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
Centrum Techniczne Systemu Powiadamiania Ratunkowego
ul. Traugutta 57
26-600 Radom
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- realizacja zadań związanych z utrzymaniem i rozbudową systemu teleinformatycznego systemu powiadamiania ratunkowego (SPR) i Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego (SWD PRM),
- przygotowywanie założeń, prowadzenie analiz, opracowywanie projektów rozwiązań w obszarze architektury sieci teleinformatycznej oraz analizowanie istniejącej architektury, w tym przygotowywanie raportów i dokumentacji,
- współpraca z podmiotami SPR i SWD PRM oraz podmiotami współpracującymi z tymi systemami, w szczególności monitorowanie i nadzorowanie systemów teleinformatycznych i opracowanie koncepcji zmiany architektury rozwiązań,
- udział w opracowywaniu dokumentacji projektowej i modyfikowaniu dokumentacji podwykonawczej,
- udział w planowaniu kierunków rozwoju i modernizacji sieci teleinformatycznej, opracowywaniu planów oraz przeprowadzaniu analiz dostępnych na rynku nowych technologii systemowo-sieciowych w celu modernizacji sieci teleinformatycznej,
- udział w przygotowywaniu i prowadzeniu wdrożeń systemu teleinformatycznego SPR i SWD PRM, udział w pracach rozwojowych eksploatowanych systemów i dostosowywanie systemów do zmieniających się wymagań i potrzeb,
- udział w tworzeniu specyfikacji wymagań i w realizacji zadań wynikających z umów dla usług zewnętrznych SPR i SWD PRM, w tym udział w procedurze udzielenia zamówień publicznych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca administracyjno – biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne. Krajowe wyjazdy służbowe.
Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: windy, drzwi oraz ciągi komunikacyjne umożliwiające poruszanie się na wózku inwalidzkim. Toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe z zakresu informatyki lub telekomunikacji
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie przygotowywania założeń lub projektów rozwiązań w obszarze architektury sieci teleinformatycznej lub doświadczenie zawodowe z zakresu nadzoru nad realizacją działań Wykonawców w ramach zawieranych umów w obszarze IT
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość budowy funkcjonowania sieci LAN/WAN, sieci TCP/IP,
- wiedza z zakresu zarządzania urządzeniami sieciowymi,
- znajomość rozwiązań technicznych i metod ochrony systemów teletransmisyjnych,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- zdolność analizy i syntezy informacji.
wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub doświadczenie w realizacji zadań dla podmiotów sektora publicznego z zakresu utrzymania systemów teleinformatycznych,
- doświadczenie w zarządzaniu projektami informatycznymi,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- przeszkolenie z zakresu utrzymania systemów teleinformatycznych,
- przeszkolenie z zakresu architektury, budowy i eksploatacji sieci teleinformatycznych,
- znajomość środowiska MS Windows Server 2003/2008 oraz Active Directory,
- wiedza z zakresu utrzymania infrastruktury serwerowej oraz dyskowej,
- wiedza na temat urządzeń i systemów PABX,
- wiedza z zakresu funkcjonowania systemu powiadamiania ratunkowego.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu) i posiadane kwalifikacje.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 18-05-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
Królewska 27
00-060 Warszawa
Z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
„Główny specjalista/3/analityk/DUSKŻiZK/MAC”
Inne informacje:
- Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://bip.kprm.gov.pl, http://mac.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 245 54 04.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.