Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • główny specjalista
  • do spraw założeń technicznych i monitorowania systemu powiadamiania ratunkowego
  • w Wydziale Systemu Powiadamiania Ratunkowego Departamentu do spraw Usuwania Skutków Klęsk Żywiołowych i Zarządzania Kryzysowego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
    ul. Królewska 27
    00-060 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Radom
  • Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
    Centrum Techniczne Systemu Powiadamiania Ratunkowego
    ul. Traugutta 57
    26-600 Radom

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizacja zadań związanych z utrzymaniem i rozbudową systemu teleinformatycznego systemu powiadamiania ratunkowego (SPR) i Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego (SWD PRM),
  • przygotowywanie założeń, prowadzenie analiz, opracowywanie projektów rozwiązań w obszarze architektury sieci teleinformatycznej oraz analizowanie istniejącej architektury, w tym przygotowywanie raportów i dokumentacji,
  • współpraca z podmiotami SPR i SWD PRM oraz podmiotami współpracującymi z tymi systemami, w szczególności monitorowanie i nadzorowanie systemów teleinformatycznych i opracowanie koncepcji zmiany architektury rozwiązań,
  • udział w opracowywaniu dokumentacji projektowej i modyfikowaniu dokumentacji podwykonawczej,
  • udział w planowaniu kierunków rozwoju i modernizacji sieci teleinformatycznej, opracowywaniu planów oraz przeprowadzaniu analiz dostępnych na rynku nowych technologii systemowo-sieciowych w celu modernizacji sieci teleinformatycznej,
  • udział w przygotowywaniu i prowadzeniu wdrożeń systemu teleinformatycznego SPR i SWD PRM, udział w pracach rozwojowych eksploatowanych systemów i dostosowywanie systemów do zmieniających się wymagań i potrzeb,
  • udział w tworzeniu specyfikacji wymagań i w realizacji zadań wynikających z umów dla usług zewnętrznych SPR i SWD PRM, w tym udział w procedurze udzielenia zamówień publicznych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca administracyjno – biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne. Krajowe wyjazdy służbowe.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: windy, drzwi oraz ciągi komunikacyjne umożliwiające poruszanie się na wózku inwalidzkim. Toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe z zakresu informatyki lub telekomunikacji
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie przygotowywania założeń lub projektów rozwiązań w obszarze architektury sieci teleinformatycznej lub doświadczenie zawodowe z zakresu nadzoru nad realizacją działań Wykonawców w ramach zawieranych umów w obszarze IT
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość budowy funkcjonowania sieci LAN/WAN, sieci TCP/IP,
    • wiedza z zakresu zarządzania urządzeniami sieciowymi,
    • znajomość rozwiązań technicznych i metod ochrony systemów teletransmisyjnych,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • umiejętność organizacji pracy własnej,
    • umiejętność skutecznego komunikowania się,
    • zdolność analizy i syntezy informacji.

wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub doświadczenie w realizacji zadań dla podmiotów sektora publicznego z zakresu utrzymania systemów teleinformatycznych,
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami informatycznymi,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • przeszkolenie z zakresu utrzymania systemów teleinformatycznych,
  • przeszkolenie z zakresu architektury, budowy i eksploatacji sieci teleinformatycznych,
  • znajomość środowiska MS Windows Server 2003/2008 oraz Active Directory,
  • wiedza z zakresu utrzymania infrastruktury serwerowej oraz dyskowej,
  • wiedza na temat urządzeń i systemów PABX,
  • wiedza z zakresu funkcjonowania systemu powiadamiania ratunkowego.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu) i posiadane kwalifikacje.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    18-05-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
    Królewska 27
    00-060 Warszawa
    Z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
    „Główny specjalista/3/analityk/DUSKŻiZK/MAC”


Inne informacje:

    Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
    Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.
    Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone.
    Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://bip.kprm.gov.pl, http://mac.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 245 54 04.
    Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.