Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista
- do spraw technicznego nadzoru nad wdrażaniem systemu powiadamiania ratunkowego
- w Wydziale Systemu Powiadamiania Ratunkowego Departamentu do Spraw Usuwania Skutków Klęsk Żywiołowych i Zarządzania Kryzysowego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- realizowanie zadań związanych z nadzorem oraz rozbudową systemu powiadamiania ratunkowego dotyczycące tworzenia koncepcji i wymagań dla systemu, harmonogramów wdrożenia systemu, budżetowania, identyfikacji ryzyka i zagrożeń, wypracowania planów alternatywnych w realizacji celów projektu;
- współpraca z podmiotami zaangażowanymi w system powiadamiania ratunkowego w celu opracowywania harmonogramów realizacji projektów w ramach budowy SPR i SWD PRM i sporządzania bieżących analiz ryzyka;
- realizowanie zadań związanych z analizą wdrażania pełnej funkcjonalności systemu teleinformatycznego SPR i Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego oraz innych systemów współpracujących z SPR – pod kątem kompatybilności wprowadzonych rozwiązań oraz realizacji wymagań użytkowników;
- współpraca z Centrum Projektów Informatycznych, Policją, Państwową Strażą Pożarną i wojewódzkimi centrami powiadamiani ratunkowego;
- udział w pracach zespołów opiniujących dokumentację związaną z budową systemu powiadamiania ratunkowego;
- udział w opracowywaniu dokumentacji systemu powiadamiania ratunkowego oraz raportów i analiz dla Kierownictwa MAC dotyczących postępów w pracach związanych z wdrożeniem i działaniem SPR;
- udział w przygotowaniu aktów prawnych i rozwiązań systemowych w zakresie systemu powiadamiania ratunkowego;
- uczestniczenie w pracach związanych z zapewnieniem utrzymania technicznego SPR i SWD PRM.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe;
Stres związany z reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe z zakresu informatyki lub telekomunikacji
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub realizacji projektów we współpracy z podmiotami sektora publicznego
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- wiedza z zakresu działania i współdziałania służb zaangażowanych w system powiadamiania ratunkowego (Policja, Straż Pożarna, Państwowe Ratownictwo Medyczne, administracja rządowa);
- wiedza na temat systemów informatycznych i telekomunikacyjnych;
- wiedza na temat realizacji zadań związanych z tworzeniem i utrzymaniem rozległych systemów IT;
- zdolność analizy i syntezy informacji;
- umiejętność współpracy w zespole;
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- umiejętność skutecznego komunikowania się.
wymagania dodatkowe
- przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych;
- 3 lata doświadczenia zawodowego w realizacji projektów informatycznych;
- 1 rok doświadczenia zawodowego w przygotowywaniu analiz i planowaniu strategicznym.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”, NATO/UE „secret” albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie poszerzonego postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu) i posiadane kwalifikacje.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 18-05-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
Królewska 27
00-060 Warszawa
z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
„Główny specjalista 5 WSPR/DUSKŻiZK/MAC”
Inne informacje:
- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://bip.kprm.gov.pl, http://mac.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.