Ministerstwo Spraw Wewnętrznych w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista
- do spraw nadzoru nad Centralną Komisją Lekarską
- w Departamencie Zdrowia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Spraw Wewnętrznych
ul. S. Batorego 5,
02-591 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- Ministerstwo Spraw Wewnętrznych
Departament Zdrowia
ul. Wołoska 137,
02-507 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Ocenia prawidłowość rozpatrywania przez Centralną Komisję Lekarską odwołań od orzeczeń rejonowych komisji lekarskich w sprawach: zdolności do służby kandydatów i funkcjonariuszy służb podległych Ministrowi Spraw Wewnętrznych oraz CBA, SW; inwalidztwa funkcjonariuszy; związku inwalidztwa/śmierci ze służbą.
- Ocenia prawidłowość rozpatrywania przez Centralną Komisję Lekarską odwołań od orzeczeń rejonowych komisji lekarskich w sprawach: związku schorzeń ze szczególnymi warunkami i właściwościami służby; ustalenia procentowego uszczerbku na zdrowiu i jego wysokości; zdolności do służby.
- Przeprowadza kontrolę Centralnej Komisji Lekarskiej.
- Organizuje i prowadzi szkolenia z zakresu orzecznictwa lekarskiego, celem podwyższenia kompetencji orzeczniczych lekarzy – członków komisji lekarskich.
- Koordynuje współpracę Centralnej Komisji Lekarskiej z przedstawicielami służb podległych Ministrowi Spraw Wewnętrznych w zakresie orzecznictwa lekarskiego.
- Jako ekspert uczestniczy w pracach legislacyjnych dotyczących orzecznictwa lekarskiego.
- Rozpatruje skargi na działalność Centralnej Komisji Lekarskiej.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa itd.) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Praca w środowisku biurowym: komputer i inne urządzenia biurowe.
Budynek na ul. Wołoskiej architektonicznie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe medyczne (tytuł specjalisty w określonej dziedzinie medycyny)
- pozostałe wymagania niezbędne:
- powyżej roku doświadczenia zawodowego w obszarze orzecznictwa,
- znajomość przepisów prawa z obszaru ochrony zdrowia, postępowania administracyjnego, orzecznictwa lekarskiego, organizacji i funkcjonowania służb mundurowych,
- znajomość organizacji i funkcjonowania służb mundurowych w aspekcie specyfiki zadań wykonywanych przez poszczególne służby wraz z uwzględnieniem czynników ryzyka związanego z wykonywaną służbą,
- znajomość zagadnień merytorycznych z zakresu orzecznictwa lekarskiego, w tym znajomość przepisów procedur i zasad realizacji zadań w aspekcie prowadzenia nadzoru nad komisjami lekarskimi Ministra Spraw Wewnętrznych,
- znajomość zagadnień merytorycznych z zakresu medycyny pracy,
- umiejętność tworzenia koncepcji organizacyjnych i systemowych, opracowania przekrojowych materiałów tezowych, tworzenia dokumentacji planistycznej i sprawozdawczej, umiejętność koordynowania uzgodnień ww. dokumentów oraz przygotowywania informacji na potrzeby Kierownictwa Ministerstwa,
- umiejętność zarządzania zadaniem kontrolnym, umiejętność obsługi trudnego klienta,
- umiejętność prowadzenia szkoleń,
- umiejętność syntezy danych, umiejętność zarządzania zadaniami i zarządzania wiedzą,
- umiejętność argumentowania, pracy zespołowej i wspierania współpracowników, umiejętność identyfikacji z organizacją i realizowanymi zadaniami.
wymagania dodatkowe
- powyżej roku doświadczenia zawodowego w obszarze orzecznictwa w służbach mundurowych,
- powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
- przeszkolenie z zakresu orzecznictwa lekarskiego,
- przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych,
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne”.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- dokumenty potwierdzające powyżej roku doświadczenia zawodowego w obszarze orzecznictwa (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje odnośnie pracy wykonanej na podstawie umowy zlecenia wraz z okresami pracy itp.).
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
- kopia dokumentu potwierdzającego powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej ,
- kopia dokumentu potwierdzającego powyżej roku doświadczenia zawodowego w obszarze orzecznictwa w służbach mundurowych,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne”,
- kopia dokumentu poświadczającego przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych.
Termin składania dokumentów:
- 28-04-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Przesyłać na adres:
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych
BKSiO – ZNZK,
ul. S. Batorego 5,
02-591 Warszawa
Lub składać osobiście:
w biurze przepustek przy ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie
– PUNKT OBSŁUGI KLIENTA – I piętro: w godz. 8.15-16.15
Inne informacje:
- Oferty należy przesyłać z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
DZ-ZCKLiMP – główny specjalista
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
W przypadku przesłania oferty pocztą za datę złożenia oferty będzie uważana data stempla pocztowego.
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych zaprasza do udziału w naborze również osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Przekazanie dokumentów wymienionych w części „kopie innych dokumentów i oświadczenia” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów. Z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego oraz wykonywanie zadań z obszaru wskazanego w wymaganiach.
Planowane techniki i metody naboru:
– rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Po zakończeniu naboru oferty osób nieujętych w protokole naboru zostaną zniszczone.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://bip.kprm.gov.pl, http://bip.msw.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 508-18-36 lub (22) 601-53-80.