Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • główny specjalista
  • do spraw nadzoru i kontroli realizacji zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie przez samorząd terytorialny i podmioty niepubliczne
  • w Wydziale Polityki Społecznej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
    Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
    10-575 Olsztyn

Miejsce wykonywania pracy:

  • Olsztyn

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań jednostek samorządu terytorialnego w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie, w tym nad jakością działalności jednostek organizacyjnych funkcjonujących w ramach lokalnych systemów przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz nad jakością usług, dla których minister ds. zabezpieczenia społecznego określił standardy;
  • udzielanie pomocy merytorycznej jednostkom, celem prawidłowej realizacji zadań;
  • współdziałanie z organizacjami pozarządowymi, kościołami, związkami wyznaniowymi oraz instytucjami w zakresie udzielania pomocy osobom dotkniętym przemocą;
  • kontrola jakości usług, dla których minister ds. zabezpieczenia społecznego określił standardy wykonywanych przez podmioty niepubliczne na podstawie umowy z organami administracji rządowej i samorządowej;
  • koordynowanie wykonywania zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie przez samorządy terytorialne i podmioty niepubliczne na terenie województwa;
  • opiniowanie pod względem merytorycznym uchwał organów samorządu terytorialnego w realizacji zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie;
  • opracowywanie materiałów instruktażowych, zaleceń, procedur postępowania interwencyjnego w sytuacjach kryzysowych związanych z przemocą w rodzinie dla osób realizujących te zadania;
  • sporządzanie sprawozdań i analiz statystyczno – jakościowych z realizacji zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,
    – kontakt z klientem zewnętrznym,
    – okresowe wyjazdy służbowe.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – narzędzia i materiały pracy – komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),
    – wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe :ukończone studia II stopnia na kierunkach: prawo, pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, politologia, politologia i nauki społeczne, socjologia, polityka społeczna, nauki o rodzinie /lub inne, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, pedagogiki specjalnej, resocjalizacji;
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • kandydat/kandydatka powinien/powinna spełniać jeden z następujących 3 warunków:
    • 1) posiadać co najmniej 3-letni staż pracy w instytucjach lub podmiotach realizujących zadania na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie;
    • 2) posiadać ukończone szkolenia w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie w wymiarze co najmniej 100 godzin;
    • 3) posiadać specjalizację II stopnia w zawodzie pracownik socjalny ze specjalnością przemoc w rodzinie;
    • znajomość ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
    • znajomość instrukcji kancelaryjnej – Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
    • wiedza specjalistyczna i umiejętność jej wykorzystania,
    • rzetelność i terminowość,
    • zorientowanie na osiąganie celów,
    • doskonalenie zawodowe.

wymagania dodatkowe

  • umiejętność współpracy,
  • pozytywne podejście do klienta,
  • samodzielność i inicjatywa,
  • umiejętności analityczne,
  • podejmowanie decyzji i odpowiedzialność.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe, w których zawarta jest informacja o okresie zatrudnienia oraz o rodzaju stosunku prawnego, jaki łączył wnioskodawcę z pracodawcą/zleceniodawcą.

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    01-06-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
    Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7/9
    10-575 Olsztyn
    (pok. 122)

    z dopiskiem „ogłoszenie nr (właściwy dla danego ogłoszenia)” na liście motywacyjnym

Inne informacje:

     Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną;
     do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu;
     oświadczenia muszą być podpisanie własnoręcznie;
     oświadczenia o treści innej niż wskazana w ogłoszeniu o naborze uznawane będą za nieprawidłowe, a tym samym aplikacje nie będą spełniać wymagań formalnych;
     oferty muszą zawierać numer ogłoszenia prowadzonego naboru;
     lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca naboru dostępne będą na stronie www.bip.uw.olsztyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń w holu głównym W-M UW w Olsztynie w ciągu 30 dni
    od upływu terminu składania ofert;
     oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Niekompletne dokumenty
    nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu;
     dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone;
     dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 52 32 484;
     wzór oświadczeń dostępny jest na stronie: www.bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/oferty_pracy_w_urzedzie.