Ministerstwo Gospodarki w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista do spraw legislacji
- w Wydziale Rynku Cyfrowego i Nowych Technologii w Departamencie Gospodarki Elektronicznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Gospodarki
Pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie prac nad przygotowywaniem projektów aktów normatywnych, wykonawczych oraz innych dokumentów rządowych, w tym projektów założeń projektów ustaw lub rozporządzeń dotyczących usług zaufania (usług certyfikacyjnych)
- wprowadzanie uwag do projektów aktów prawnych na poszczególnych etapach procesu legislacyjnego, uczestniczenie w obsłudze systemów teleinformatycznych, ze szczególnym uwzględnieniem systemów procesu legislacyjnego (BIP MG, BIP RCL, konsultacje on-line itp.)
- przygotowywanie i prowadzenie korespondencji z urzędami, interesariuszami oraz Komitetami Rady Ministrów i Komisją Wspólną Rządu i Samorządu Terytorialnego, uczestniczenie w uzgadnianiu w/w projektów
- przygotowywanie lub uczestniczenie w przygotowywaniu wszelkich dokumentów związanych z procesem legislacyjnym, w tym m.in. tekstów regulacyjnych, ocen skutków regulacji, założeń, uzasadnień projektów aktów normatywnych oraz tabel
- opiniowanie, pod względem spójności z projektowaną regulacją i obowiązującym prawem, projektów aktów normatywnych i dokumentów rządowych
- prowadzenie korespondencji związanej z przygotowywaniem organizacyjnym i technicznym do wprowadzanych zmian legislacyjnych, dokonywanie notyfikacji przepisów prawa technicznego
- branie udziału w konferencjach uzgodnieniowych projektów aktów normatywnych, uczestniczenie w posiedzeniach komisji sejmowych oraz komisji senackich, rozpatrujących projekty ustaw związane z usługami zaufania
- podejmowanie czynności związanych z wystąpieniami podmiotów wykonujących działalność lobbing
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Stres związany z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
praca biurowa przy komputerze
miejsce pracy: IV piętro, w budynku 6 wind, z których jedna posiada drzwi o szer. 90 cm (pozostałe 80 cm); drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szer. 90 cm, brak progów
na poziomie parteru 2 toalety przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, w tym jedna przy wejściu głównym (drzwi – 90 cm szer., bez drzwi wewnętrznych), pozostałe toalety nie w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych (drzwi wewnętrzne w toaletach – szer. 80 cm)
brak podjazdu przy wejściu głównym od strony Pl. Trzech Krzyży, wjazd umożliwiający poruszanie się na wózkach inwalidzkich od strony ulicy Wspólnej, ewentualnie wjazd na dziedziniec wewnętrzny od strony ul. Żurawiej – wjazd na poziom dziedzińca wewnętrznego wymaga pokonania wzniesienia o wysokości 220 cm na długości 17 m (naturalna pochylnia o nachyleniu ok. 13 %); przed wejściem do budynku prowadzącym do holu głównego podjazd o dł. 430 cm i szer. 120 cm, drzwi dwuskrzydłowe
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe prawnicze
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego związanego z opracowywaniem aktów prawnych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów związanych z informatyzacją i prawem nowych technologii
- znajomość prawa Internetu oraz problematyki elektronicznego obiegu dokumentów
- znajomość zasad techniki prawodawczej
- znajomość procesu legislacyjnego
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1
- umiejętność analitycznego myślenia
- komunikatywność
wymagania dodatkowe
- posiadanie aplikacji legislacyjnej
- minimum roczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej
- znajomość pragmatyki funkcjonowania organizacji międzynarodowych
- znajomość języka angielskiego na poziomie C2
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu – w zaświadczeniu prosimy o wskazanie daty zatrudnienia na danym stanowisku)
- w przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
- ew. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie aplikacji legislacyjnej
- ew. kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie C2
Termin składania dokumentów:
- 08-05-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Ministerstwo Gospodarki
Pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motyw.: „DGE -13”
Dok. można przesłać lub składać w kancelarii MG, Pl. Trzech Krzyży 3/5, pok. 13 (w godz.: pn. 8.15-18.00, wt.- pt.8.15-16.15).
Inne informacje:
- W miesiącu poprzedzającym publikacje ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ministerstwie Gospodarki był niższy niż 6 %.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Kandydaci proszeni są o podanie nr telefonu oraz/lub adresu poczty elektronicznej. Wybrani kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 693-52-82 lub składając zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@mg.gov.pl