Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista do spraw legislacji
- w Wydziale Legislacji w Departamencie Prawnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Zdrowia ul. Miodowa 15 00-952 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym projektów aktów normatywnych opracowywanych przez komórki organizacyjne Ministerstwa Zdrowia,
- opiniowanie projektów aktów normatywnych innych ministrów, w tym umów międzynarodowych, po zasięgnięciu opinii komórek organizacyjnych Ministerstwa Zdrowia, właściwych ze względu na przedmiot opiniowanego projektu aktu prawnego oraz udział w konferencjach i posiedzeniach, na których akty te są rozpatrywane,
- przygotowywanie opinii prawnych w zakresie interpretacji przepisów obowiązujących aktów prawnych, w tym z działu „zdrowie”.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się po budynku; praca wiąże się z reprezentowaniem urzędu na zewnątrz oraz dyspozycyjnością;
urząd mieści się w budynku zabytkowym, posiada windę; budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; pokój znajduje się na II piętrze; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze
- pozostałe wymagania niezbędne:
- ukończona aplikacja legislacyjna albo podyplomowe studium zagadnień legislacyjnych albo co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe w pracy związanej z opracowywaniem aktów prawnych,
- znajomość zasad techniki prawodawczej i Regulaminu pracy Rady Ministrów,
- znajomość problematyki związanej z ochroną zdrowia, w szczególności w zakresie informatyzacji w ochronie zdrowia, organizacji ochrony zdrowia, ubezpieczenia zdrowotnego oraz zdrowia publicznego,
- umiejętność argumentowania.
wymagania dodatkowe
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- umiejętność obsługi komputera, w tym program Lex,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających ukończenie aplikacji legislacyjnej albo podyplomowego studium zagadnień legislacyjnych albo co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe w pracy związanej z opracowywaniem aktów prawnych,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Termin składania dokumentów:
- 12-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Ministerstwo Zdrowia
Miodowa 15
00-952 Warszawa
z dopiskiem: „główny specjalista ds. legislacji w Wydziale Legislacji w Departamencie Prawnym”
Inne informacje:
- W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia:www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd : Praca.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranej kandydatki/wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska.
Proponowane wynagrodzenie na stanowisku według mnożnika kwoty bazowej od 2,8 do 3,1.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonów:
w Departamencie Prawnym – 22- 63- 49- 413,
w Biurze Kadr 22-63-49-665.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszone zostaną osoby, które spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.