Izba Skarbowa w Szczecinie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- informatyk
- w Samodzielnym Oddziale ds. Centralnej Standaryzacji Działań Komórek Egzekucji Administracyjnej CKEA
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 3
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Szczecinie
ul. Roosevelta 1-2
70-525 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
- Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- zaprojektowanie, zaimplementowanie i udokumentowanie realizacji systemu informatycznego, w tym komponentów (modułów) oprogramowania, baz danych i interfejsów użytkownika,
- implementacja zmiany w komponentach (modułach) oprogramowania,
- zaprojektowanie i wykonanie testów informatycznych zaimplementowanej funkcjonalności,
- naprawa wad oprogramowania zgłoszonych w trakcie testów systemu, a także testów kodu, testów podatności aplikacji, czy też testów bezpieczeństwa,
- opracowanie specyfikacji i przeprowadzanie migracji danych w przypadku, gdy jeden system (lub jego składowa) będzie zastępowany innym systemem,
- przygotowanie pakietów instalacyjnych oprogramowania,
- przygotowanie i administracja środowiskiem deweloperskim oraz testowym na potrzeby implementacji rozwiązania.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– kontakty zewnętrzne z pracownikami izb celnych, izb i urzędów skarbowych oraz Ministerstwa Finansów,
– nietypowe godziny pracy (w tym dyżury).
– stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe,
– oświetlenie sztuczne i naturalne,
– winda,
– podjazd dla osób niepełnosprawnych,
– brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie informatyczne lub wyższe o profilu zbliżonym
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze wytwarzania systemów informatycznych oprogramowania
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym bardzo dobre rozumienie dokumentacji technicznej
- znajomość języka programowania Java i/lub PL/SQL,
- znajomość wzorców projektowych,
- znajomość technik projektowania i programowania,
- znajomość relacyjnych baz danych,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- kreatywność,
- inicjatywa i samodzielność,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętność szybkiego przyswajania nowej wiedzy,
- umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,
- umiejętność działania pod wpływem stresu,
- skrupulatność, systematyczność, rzetelność, dokładność,
- umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej,
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe informatyczne, administracyjne lub ekonomiczne,
- znajomość technologii Oracle Forms i Oracle Reports,
- znajomość języka XML i technologii powiązanych, m.in. XMLSchema i Xpath,
- znajomość języka programowania PHP,
- znajomośc technologii WebServices, znajomość technologii EJB, znajomość technologii ORM (Hibernate, EclipseLink, OpenJPA lub inny),
- znajomość Rational Unified Process, znajomość systemów informatycznych eksploatowanych w administracji skarbowej,
- znajomość narzędzia AltovaXMLSpy, znajomość narzędzia AltovaStyleVision, znajomość narzędzia Adobe LiveCycle Designer,
- doświadczenie w obszarze projektowania i implementacji systemów informatycznych wspierających procesy egzekucji administracyjnej,
- doświadczenie w obszarze projektowania i implementacji systemów informatycznych wspierających inne procesy biznesowe resortu finansów,
- znajomość języka modelowania UML.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności kandydata określone w wymaganiach niezbędnych i dodatkowych
Termin składania dokumentów:
- 21-05-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa
Roosevelta 1-2
70-525 Szczecin
(lub osobiście w kancelarii, pok. 28)
Inne informacje:
- Oferty otrzymane po terminie lub niespełniające wymagań nie będą rozpatrywane. Życiorys, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Kandydaci spełniający wymagania zostaną poinformowani o terminie postępowania rekrutacyjnego. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Do składania ofert zapraszamy osoby niepełnosprawne. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91-48-03-740