Izba Skarbowa w Szczecinie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • informatyk
  • w Samodzielnym Oddziale ds. Centralnej Standaryzacji Działań Komórek Egzekucji Administracyjnej CKEA

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 3

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Szczecinie
    ul. Roosevelta 1-2
    70-525 Szczecin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zaprojektowanie, zaimplementowanie i udokumentowanie realizacji systemu informatycznego, w tym komponentów (modułów) oprogramowania, baz danych i interfejsów użytkownika,
  • implementacja zmiany w komponentach (modułach) oprogramowania,
  • zaprojektowanie i wykonanie testów informatycznych zaimplementowanej funkcjonalności,
  • naprawa wad oprogramowania zgłoszonych w trakcie testów systemu, a także testów kodu, testów podatności aplikacji, czy też testów bezpieczeństwa,
  • opracowanie specyfikacji i przeprowadzanie migracji danych w przypadku, gdy jeden system (lub jego składowa) będzie zastępowany innym systemem,
  • przygotowanie pakietów instalacyjnych oprogramowania,
  • przygotowanie i administracja środowiskiem deweloperskim oraz testowym na potrzeby implementacji rozwiązania.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – kontakty zewnętrzne z pracownikami izb celnych, izb i urzędów skarbowych oraz Ministerstwa Finansów,
    – nietypowe godziny pracy (w tym dyżury).

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe,
    – oświetlenie sztuczne i naturalne,
    – winda,
    – podjazd dla osób niepełnosprawnych,
    – brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie informatyczne lub wyższe o profilu zbliżonym
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze wytwarzania systemów informatycznych oprogramowania
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym bardzo dobre rozumienie dokumentacji technicznej
    • znajomość języka programowania Java i/lub PL/SQL,
    • znajomość wzorców projektowych,
    • znajomość technik projektowania i programowania,
    • znajomość relacyjnych baz danych,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • komunikatywność,
    • kreatywność,
    • inicjatywa i samodzielność,
    • umiejętność rozwiązywania problemów,
    • umiejętność szybkiego przyswajania nowej wiedzy,
    • umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,
    • umiejętność działania pod wpływem stresu,
    • skrupulatność, systematyczność, rzetelność, dokładność,
    • umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej,

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe informatyczne, administracyjne lub ekonomiczne,
  • znajomość technologii Oracle Forms i Oracle Reports,
  • znajomość języka XML i technologii powiązanych, m.in. XMLSchema i Xpath,
  • znajomość języka programowania PHP,
  • znajomośc technologii WebServices, znajomość technologii EJB, znajomość technologii ORM (Hibernate, EclipseLink, OpenJPA lub inny),
  • znajomość Rational Unified Process, znajomość systemów informatycznych eksploatowanych w administracji skarbowej,
  • znajomość narzędzia AltovaXMLSpy, znajomość narzędzia AltovaStyleVision, znajomość narzędzia Adobe LiveCycle Designer,
  • doświadczenie w obszarze projektowania i implementacji systemów informatycznych wspierających procesy egzekucji administracyjnej,
  • doświadczenie w obszarze projektowania i implementacji systemów informatycznych wspierających inne procesy biznesowe resortu finansów,
  • znajomość języka modelowania UML.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności kandydata określone w wymaganiach niezbędnych i dodatkowych

Termin składania dokumentów:

    21-05-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Roosevelta 1-2
    70-525 Szczecin
    (lub osobiście w kancelarii, pok. 28)

Inne informacje:

    Oferty otrzymane po terminie lub niespełniające wymagań nie będą rozpatrywane. Życiorys, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Kandydaci spełniający wymagania zostaną poinformowani o terminie postępowania rekrutacyjnego. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Do składania ofert zapraszamy osoby niepełnosprawne. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91-48-03-740