Komenda Miejska Policji w Katowicach

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej i sekretarskiej dokumentów jawnych
  • w Zespole Prezydialnym Komisariatu Policji V w Katowicach

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Miejska Policji w Katowicach
    ul.Lompy 19
    40-038 Katowice

Miejsce wykonywania pracy:

  • Katowice
  • Komisariat Policji V w Katowicach
    ul. Lwowska 7
    40-389 Katowice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem sekretariatu zgodnie z przepisami regulującymi pracę kancelaryjno-biurową,
  • rejestrowanie korespondencji wpływającej i wychodzącej w dziennikach,
  • doręczanie korespondencji funkcjonariuszom zgodnie z dekretacją,
  • sporządzanie dokumentów i pism na potrzeby jednostki,
  • rozliczanie funkcjonariuszy zwalnianych ze służby i przenoszonych do innych jednostek z dokumentacji jawnej,
  • wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentów jawnych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca w systemie ośmiogodzinnym. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, ksero, drukarkę oraz w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze poniżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Wejście do budynku KP V w Katowicach znajduje się przy ul. Lwowskiej 7 nie jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze budynku, brak windy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność organizowania pracy własnej,
    • samodzielność,
    • komunikatywność
    • umiejętność współpracy

wymagania dodatkowe

  • znajomość obsługi komputera,
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą „poufne”.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    15-05-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Miejska Policji
    Zespół Kadr i Szkolenia
    Lompy 19
    40-038 Katowice


Inne informacje:

    Wynagrodzenie zasadnicze: 1 600,26 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
    Życiorys w formie CV.
    Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
    Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
    Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie opublikowana w BIP KMP, a kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnych etapach selekcji.
    Dodatkowe informacje pod nr telefonu:(32) 200 2508