Komenda Miejska Policji w Koninie

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw obsługi kancelaryjno – biurowej
  • w Wydziale Patrolowo – Interwencyjnym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    62-510 Konin, ul. Przemysłowa 2.

Miejsce wykonywania pracy:

  • Konin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wykonywanie pracy kancelaryjno – biurowej i obsługi sekretariatu w Wydziale Patrolowo – Interwencyjnym;
  • prowadzenie dzienników korespondencji i przepisów;
  • odpowiedzialność za przyjmowanie i wysyłanie korespondencji;
  • prowadzenie teczek zagadnieniowych znajdujących się w sekretariacie wydziału;
  • przygotowanie dokumentów do archiwizacji i przekazanie ich do składnicy akt;
  • wprowadzanie i aktualizacja danych w podmodułach
  • obsługa aplikacji
  • dysponowanie pieczęciami i stemplami będącymi na stanie wydziału.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca biurowo – administracyjna w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30, przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Czynników uciążliwych oraz szkodliwych dla zdrowia, a także promieniowania – brak.

    Inne
    Praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy. Dostęp do urządzeń telekomunikacyjnych: komputer, telefon, faks.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie administracyjne lub ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z obsługą kancelaryjną
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych (pakiet Office);
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej;
    • korzystanie z pełni praw publicznych;
    • nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    • posiadanie nieposzlakowanej opinii.

wymagania dodatkowe

  • dyspozycyjność,
  • samodzielność;
  • umiejętność analitycznego myslenia i sprawnej organizacji pracy;
  • odpowiedzialność,
  • komunikatywność.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumenty potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej, uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych.

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    05-05-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Miejska Policji
    Przemysłowa 2
    62-510 Konin

    Z DOPISKIEM „NABÓR DO SŁUŻBY CYWILNEJ”.

Inne informacje:

    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (63) 247-21-95.
    Zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby KMP w Koninie w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym.