Komenda Miejska Policji w Szczecinie
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- Sztabu Policji KMP w Szczecinie
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
- Szczecin
- Sztab Policji KMP w Szczecinie
ul. Piotra i Pawła 4/5
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- obsługa aplikacji PRIM oraz SESPOL,
- rejestracja oraz archiwizacja nośników Video,
- obsługa programów SWD, GEM-C3 (rejestr interwencji Policji) oraz udzielanie odpowiedzi o zarejestrowanych interwencjach dla komórek i jednostek organizacyjnych KMP oraz uprawnionych podmiotów,
- prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarką sprzętowo-materiałową i kwaterunkową Sztabu Polcji KMP Szczecnie
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca wykonywana w siedzibie urzędu w godzinach 7:30-15:30 przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.Oświetlenie naturalne i sztuczne.
Budynek 4 kondygnacyjny /dwa stopnie przed wejściem głównym, brak podjazdu i wind/. Praca wykonywana na parterze.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy stażu pracy w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. z 2008 r. nr 227, poz. 1505 z późn.zm. – rozdział I-IX),
- znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administrcyjnego (tekst jedn. Dz.U.z 2013 r.poz.267- Dział I -rozdział 7,10),
- znajomość przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 nr 182, poz.1228 – rozdział – 1,5,7)
- znajomość przepisów zarządzenia nr 1173 Komendanta Głównego Policji z dnia 10 listopada 2004 r.w sprawie organizacji służby dyżurnej w jednostkach organizacyjnych Policji /treść zarządzenia oraz załącznik nr 2 i załącznik nr 3 /,
- znajomość przepisów zarządzenia nr 1147 Komendanta Głównego Policji z dnia 22 września 2011 r.w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji,
- znajomość przepisów zarządzenia nr 13 Komendanta Głównego Policji z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie zasad prowadzenia Policyjnego Rejestru Imprez Masowych,
- znajomość podstawowych systemów operacyjnych ( rodzina Windows)i programów komputerowych,
- umiejętność redagowania pism.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopie świadectw pracy,
Termin składania dokumentów:
- 23-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Miejska Policji
Kaszubska 35
70-227 Szczecin
Wydział Kadr i Szkolenia
z dopiskiem ” Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 6/2015- inspektor MS”
Inne informacje:
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu. Proponowane wynagrodzenie brutto – 2112 zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 91-82-13-183 lub 91-82-13-195.