Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw szkoleniowo-ewidencyjnych
- w Zespole Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji
ul. 1 Maja 2
39-400 Tarnobrzeg
Miejsce wykonywania pracy:
- Tarnobrzeg
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sprawowanie nadzoru i prowadzenie zagadnień obejmujących całokształt problematyki szkoleniowej
- organizowanie i monitorowanie, szkoleń przeprowadzanych przez podmioty szkoleniowe zewnętrzne dla funkcjonariuszy i pracowników Komendy Miejskiej Policji w Tarnobrzegu
- rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych i sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności szkoleniowej jednostki
- nadzór nad organizacją i realizacją doskonalenia zawodowego we współpracy z Naczelnikami Wydziałów i Komendantami Komisariatów Komendy Miejskiej Policji w Tarnobrzegu
- współpraca z MOSiR w Tarnobrzegu w zakresie podnoszenia sprawności fizycznej oraz organizowanie i udział w przeprowadzeniu testów sprawności fizycznej dla policjantów KMP Tarnobrzeg
- prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich i urlopów funkcjonariuszy zgodnie z zatwierdzonym planem oraz nanoszenie ewidencji w systemie SWOP
- zakładanie i prowadzenie oraz archiwizacja akt osobowych policjantów i pracowników Komendy Miejskiej Policji w Tarnobrzegu
- organizacja szkoleń okresowych z zakresu BHP oraz wydawanie zaświadczeń o ukończonym szkoleniu
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca kancelaryjno-biurowa w ośmiogodzinnym systemie pracy
praca przy monitorze ekranowym
praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w komórce kadrowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących prawa pracy oraz ustawy o Policji
- obsługa komputera i programów biurowych
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe
- samodzielność działania i podejmowania decyzji
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów (świadectw pracy, zaświadczeń od pracodawcy) potwierdzających minimum półtora roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 15-04-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu
ul. 1 Maja 2
39-400 Tarnobrzeg