Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw szkoleniowo-ewidencyjnych
  • w Zespole Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Miejska Policji
    ul. 1 Maja 2
    39-400 Tarnobrzeg

Miejsce wykonywania pracy:

  • Tarnobrzeg

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sprawowanie nadzoru i prowadzenie zagadnień obejmujących całokształt problematyki szkoleniowej
  • organizowanie i monitorowanie, szkoleń przeprowadzanych przez podmioty szkoleniowe zewnętrzne dla funkcjonariuszy i pracowników Komendy Miejskiej Policji w Tarnobrzegu
  • rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych i sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności szkoleniowej jednostki
  • nadzór nad organizacją i realizacją doskonalenia zawodowego we współpracy z Naczelnikami Wydziałów i Komendantami Komisariatów Komendy Miejskiej Policji w Tarnobrzegu
  • współpraca z MOSiR w Tarnobrzegu w zakresie podnoszenia sprawności fizycznej oraz organizowanie i udział w przeprowadzeniu testów sprawności fizycznej dla policjantów KMP Tarnobrzeg
  • prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich i urlopów funkcjonariuszy zgodnie z zatwierdzonym planem oraz nanoszenie ewidencji w systemie SWOP
  • zakładanie i prowadzenie oraz archiwizacja akt osobowych policjantów i pracowników Komendy Miejskiej Policji w Tarnobrzegu
  • organizacja szkoleń okresowych z zakresu BHP oraz wydawanie zaświadczeń o ukończonym szkoleniu

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca kancelaryjno-biurowa w ośmiogodzinnym systemie pracy

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • praca przy monitorze ekranowym
    praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w komórce kadrowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących prawa pracy oraz ustawy o Policji
    • obsługa komputera i programów biurowych

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe
  • samodzielność działania i podejmowania decyzji

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów (świadectw pracy, zaświadczeń od pracodawcy) potwierdzających minimum półtora roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    15-04-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu
    ul. 1 Maja 2
    39-400 Tarnobrzeg

Inne informacje: