Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw aktualizacji komputerowych baz danych
- Zespół Informatyki Wydziału Wspomagającego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji
w Zielonej Górze,
Zespół Kadr i Szkolenia ,
ul. Partyzantów 40,
65-332 Zielona Góra,
Miejsce wykonywania pracy:
- Zielona Góra
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- rejestruje zdarzenia i rejestracje procesowe osób w oparciu o meldunki KSIP
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym,
– stanowisko wyposażone w zestaw komputerowy i narzędzia diagnostyczne,
– obsługa komputera,
– czas pracy zgodnie z przepisami o ustawy o służbie cywilnej.
Budynek KMP Zielona Góra, usytuowany jest przy ul. Partyzantów 40, budynek podpiwniczony, trzykondygnacyjny. Budynek użyteczności publicznej o charakterze administracyjno biurowym, przeznaczony do kompleksowej obsługi interesantów. Występuje utrudniony dostęp do pomieszczeń budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość: strona KGP w Warszawie
- Decyzja nr 125 Komendanta Głównego Policji z dnia 5 kwietnia 2013r. w sprawie funkcjonowania zestawu centralnych zbiorów informacji tworzących Krajowy System Informacyjny Policji.
- Decyzja nr 126 Komendanta Głównego Policji z dnia 05 kwietnia 2013r. w sprawie prowadzenia w Policji ze-stawu zbiorów danych Systemu Informacji Operacyjnych
- Ustawa z dnia 05.08.2010r. o Ochronie Informacji Niejawnych oraz wydane na jej podstawie przepisy wyko-nawcze.
- • Zarządzenie nr 70 Prezesa Rady Ministrów z dnia 06.10.2011 r. w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej;
- Ustawa z dn. 21.11.2008 r. o służbie cywilnej,
- • Zarządzenie nr 6 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27.12.2011r. w sprawie instrukcjikancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt MSW;
- Zarządzenie nr 93 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17.12.2007 r.w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji (z późn. zm.);
wymagania dodatkowe
- umiejętność biegłej obsługi komputera
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy
- kopie odbytych kursów, przeszkoleń i uprawnień
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 28-04-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Miejska Policji
Partyzantów 40
65-332 Zielona Góra
Oferta Pracy Nr
168858
Inne informacje:
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Listę kandydatów spełniających wymagania formalne i niezbędne określone w ogłoszeniu oraz termin i miejsce każdego kolejnego etapu naboru będą każdorazowo zamieszczane na stronie internetowej KMP Zielona Góra pod adresem www.zgora.lubuska.policja.gov.pl w zakładce BIP KMP zielona Góra, na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem kolejnego etapu naboru. Planowane techniki naboru: test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.