Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw inspektor ds. kancelaryjnych
- Referat Dochodzeniowo-Śledczy Komisariatu Policji I w Zielonej Górze
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Partyzantów 40
65-332 Zielona Góra
Miejsce wykonywania pracy:
- Zielona Góra
- Komisariat Policji I w Zielonej Górze
Zielona Góra, Os. Pomorskie 8a
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Rejestrowanie wpływającej i wychodzącej korespondencji, w szczególności dokumentów niejawnych opatrzonych klauzulą: „ZASTRZEŻONE” oraz jej wysyłanie i przyjmowanie,
- Prowadzenie ewidencji mandatów karnych (wydawanie funkcjonariuszom bloczków mandatowych oraz ich późniejsze rozliczanie) Wprowadzanie nałożonych przez policjantów mandatów karnych .
- Prowadzenie rejestru Prd 5/1 i rozliczanie tych kart u operatora Komendy Miejskiej Policji
- Sporządzanie wykazów teczek z dokumentami niejawnymi (ZASTRZEŻONE)
- Nadzór nad dokumentacją znajdującą się w KP I z postępowań zakończonych w trybie rejestrowym.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym;
• podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem;
• większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej;
• obsługa komputera do 4 godzin na dobę;
• czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Budynek Komisariatu Policji I w Zielonej Górze, usytuowany jest przy Os. Pomorskim 8a, budynek dwukondygnacyjny. Jest budynkiem użyteczności publicznej o charakterze administracyjno-biurowym, przeznaczonym do kompleksowej obsługi interesantów. Występuje utrudniony dostęp do pomieszczeń budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość:
- Zasady pracy kancelaryjnej;
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania
- Zarządzenie nr 6 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27.12.2011r. w sprawie instrukcjikancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt MSW
- Ustawa z dnia 05.08.2010 r. o Ochronie informacji niejawnych
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych z późniejszymi zmianami
- Zarządzenie nr 93 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17.12.2007 r.w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji (z późn. zm.);
- Ustawa z dn. 21.11.2008 r. o służbie cywilnej
- Zarządzenie nr 70 Prezesa Rady Ministrów z dnia 06.10.2011 r. w sprawie wytycznych w zakresieprzestrzegania zasad służby cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej;
- umiejętność obsługi komputera ( Open Office, MS Office – Word, Excel, Power Point, Outlook)
wymagania dodatkowe
- wykształcenie : średnie profilowane preferowane administracyjne
- samodzielność;
- zdolność analitycznego myślenia
- wysoka kultura osobista
- umiejętność komunikacji;
- umiejętność interpretacji przepisów
- umiejętność koordynowania działań i zarządzania czasem.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy
- kopie odbytych kursów i przeszkoleń
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 24-04-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Miejska Policji
Partyzantów 40
65-332 Zielona Góra
Oferta Pracy Nr 168854
Inne informacje:
- Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Listy kandydatów spełniających wymagania formalne i niezbędne określone w ogłoszeniu oraz termin i miejsce kolejnego etapu naboru będą każdorazowo zamieszczane na stronie internetowej Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze pod adresem www.zgora.lubuska.policja.gov.pl w zakładce BIP KMP Zielona Góra, na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem II etapu naboru.
Planowane techniki i metody naboru:
-test wiedzy,
-rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.