Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szczytnie
- Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw kwatermistrzowskich
- w sekcji kwatermistrzowsko-technicznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa
Państwowej Straży Pożarnej
ul. Zbigniewa Sobieszczańskiego 2
12-100 Szczytno
Miejsce wykonywania pracy:
- Szczytno
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- administrowanie oraz zapewnienie właściwego funkcjonowania i stanu technicznego użytkowanych obiektów, pomieszczeń oraz terenów i urządzeń pozostających w dyspozycji komendy oraz nadzór nad realizacją inwestycji i remontów,
- opracowywanie planów potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną, wyposażenie osobiste, środki ochrony indywidualnej i środki higieny osobistej,
- prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków i pracowników cywilnych komendy,
- dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy, ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych,
- zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostki ochrony przeciwpożarowej, w tym KSRG na terenie powiatu oraz przygotowanie ich do działań w ramach odwodów operacyjnych,
- prowadzenie ewidencji ilościowo–wartościowej majątku w programie „Symfonia – Środki trwałe”, udział w likwidacji zbędnych rzeczowych składników majątku komendy, nadzór nad ich inwentaryzacją,
- prowadzenie postępowań wyjaśniających, związanych ze szkodami w mieniu komendy,
- systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów oraz ustalanie z JRG i komórką właściwą ds. operacyjnych priorytetów w tym zakresie.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30, z możliwością konieczności wykonywania zadań poza godzinami pracy lub w inne dni,
– realizacja zadań związanych z zaopatrzeniem kwatermistrzowskim strażaków, zgodnie z przysługującymi im normami należności lub zgłoszonymi potrzebami,
– administrowanie budynkiem komendy, w tym praca związana z koniecznością przemieszczania się po piętrach,
– kontakt z petentami i przedstawicielami firm zewnętrznych w sprawach związanych z realizacją zamówień,
– praca z bazami danych/programami specjalistycznymi,
– praca pod presją czasu, często wymagająca szczególnej koncentracji,
– duża dyspozycyjność,
– prowadzenie pojazdów służbowych, w tym częste wyjazdy związane z realizacją zakupów,
– wyjazdy służbowe, w tym kilkudniowe, związane ze szkoleniami i realizacją obowiązków.
– budynek wielokondygnacyjny niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo – brak windy, podjazdów, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych,
– stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie komendy na parterze, w pokoju biurowym wyposażonym w meble, sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe, możliwa praca w pomieszczeniach technicznych i magazynowych,
– praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- pozostałe wymagania niezbędne:
- spełnienie wymagań określonych w art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej (dot. mężczyzn),
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność biegłej obsługi komputera (system operacyjny Windows, pakiet Office, poczta elektroniczna) oraz urządzeń biurowych,
- znajomość ustawy o ochronie przeciwpożarowej, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i aktów wykonawczych z zakresu spraw mieszkaniowych i mundurowych strażaków,
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i zagadnień z zakresu prawa administracyjnego.
wymagania dodatkowe
- preferowane wykształcenie wyższe na kierunku przydatnym do realizacji zadań na stanowisku pracy, np. administracja, logistyka, bezpieczeństwo wewnętrzne,
- doświadczenie w pracy w dziale logistycznym, preferowane w służbach mundurowych,
- umiejętność redagowania pism urzędowych i opracowywania decyzji administracyjnych,
- znajomość przepisów w zakresie zasad postępowania z dokumentacją jawną i jej klasyfikacją w komendach powiatowych PSP,
- znajomość obsługi programu ewidencyjnego środków trwałych instytucji, firmy, itp,
- znajomość krajowego rynku w zakresie sprzętu i umundurowania,
- dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kreatywność, wysoka kultura osobista,
- samodzielność, odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność podejmowania decyzji z zachowaniem bezstronności, odporność na stres.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia prawa jazdy,
- kopia dokumentu potwierdzającego uregulowany stosunek do służby wojskowej (dot. mężczyzn),
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane przeszkolenia i uprawnienia przydatne na stanowisku pracy.
Termin składania dokumentów:
- 06-05-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Zbigniewa Sobieszczańskiego 2
12-100 Szczytno
Inne informacje:
- Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór do KSC”.
Życiorys i list motywacyjny podpisane własnoręcznie.
Oferty niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do sekretariatu Komendy).
Po weryfikacji złożonych ofert, lista zakwalifikowanych kandydatów i termin kolejnego etapu naboru zostaną zamieszczone na stronie internetowej www.kppsp.szczytno.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy.
Nabór składać się będzie z trzech etapów:
1 etap – weryfikacja ofert,
2 etap – pisemny test z zakresu wiedzy wymaganej na stanowisku pracy,
3 etap – rozmowa kwalifikacyjna dla pięciu kandydatów z najwyższą liczbą punktów z testu.
Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone po upływie miesiąca od zakończenia naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (089) 622-54-24 w godz. 7.30-15.30.