Komenda Powiatowa Policji w Otwocku
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw do spraw obsługi materiałowo-technicznej o gospodarczej
- Zespołu Finansów i Zaopatrzenia Wydziału Wspomagającego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 05-400 Otwock
ul. Pułaskiego 7 A
Miejsce wykonywania pracy:
- Otwock
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie prac w zakresie zaopatrywania Komendy Powiatowej Policji w Otwocku i jednostek podległych terenowo w sprzęt i materiały: kancelaryjne, kwaterunkowo – biurowe, techniki biurowej, techniki policyjnej, kulturalno – oświatowy, gospodarczy, środki czystości, środki higieny osobistej, druki, przedmioty mundurowe.
- Prowadzenie ewidencji książek obiektów budowlanych.
- Administrowanie obiektów Komendy Powiatowej Policji w Otwocku i jednostek podległych terenowo w zakresie: konserwacji i bieżących remontów, usuwanie awarii, pobieranie, nadzór i rozliczanie materiałów konserwacyjno – remontowych.
- Uczestnictwo w przeglądach obiektów Komendy Powiatowej Policji w Otwocku i jednostek podległych terenowo w zakresie okresowych kontroli: instalacji elektrycznej, odgromowej, wentylacyjnej, gazowej, przewodów kominowych, sprzętu gaśniczego
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej darowizn rzeczowych i pieniężnych oraz umów użyczenia sprzętu przekazanego na rzecz Policji.
- Rozliczanie kosztów utrzymania psów służbowych.
- Rozliczanie wydanych posiłków dla osób osadzonych w PDOZ Komendy Powiatowej Policji w Otwocku.
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej darowizn rzeczowych i pieniężnych oraz umów użyczenia sprzętu przekazanego na rzecz Policji.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca administracyjno-biurowa w systemie 8 godz.
praca przy monitorze ekranowym
stanowisko wyposażone z zestaw komputerowy
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie preferowane wyższe w zakresie administracji
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z prowadzenie obsługio materiałowo technicznej
wymagania dodatkowe
- zdolność analitycznego myślenia i pracy w zespole,
- samodzielność,
- terminowość i rzetelność
- umiejętność redagowania pism,
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy powierdzających doświadczenie zawodowe
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 13-09-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Powiatowa Policji
Pułaskiego 7a
05-400 Otwock