Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
- Komendant Stołeczny Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw płac i ubezpieczeń społecznych
- w Wydziale Finansów i Budżetu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Nowolipie 2,
00-150 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- naliczanie uposażeń policjantów i wynagrodzeń pracowników Policji, przy wykorzystaniu specjalistycznego programu komputerowego,
- naliczanie pozostałych należności z tytułu odpraw dla zwolnionych ze służby, nagród rocznych i jubileuszowych oraz innych świadczeń, w tym: zasiłków pogrzebowych i na zagospodarowanie przy wykorzystaniu specjalistycznego programu komputerowego,
- sporządzanie comiesięcznych zestawień list płac policjantów i pracowników Policji oraz cotygodniowych zestawień z list dodatkowych należności oraz klasyfikowanie wydatków budżetowych, przy wykorzystaniu specjalistycznego programu komputerowego,
- sporządzanie informacji o dochodach PIT – 11, deklaracji rocznych PIT – 4R, PIT – 8AR,
- prowadzenie kart uposażeń policjantów i wynagrodzeń pracowników Policji,
- sprawdzanie pod względem formalno – rachunkowym wniosków o przyznanie dopłaty do wypoczynku,
- wystawianie zaświadczeń dotyczących wysokości uposażeń i wynagrodzeń, ubezpieczeń zdrowotnych, przy wykorzystaniu specjalistycznego programu komputerowego,
- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (RP – 7) na podstawie kart wynagrodzeń i uposażeń.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca administracyjno-biurowa.
– praca przy monitorze ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
– budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
– brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
– drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze płac i ubezpieczeń społecznych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość w zakresie zagadnień finansowo – płacowych ustaw: o Policji, o pracownikach urzędów państwowych, o służbie cywilnej, kodeksu pracy, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o systemie ubezpieczeń społecznych, o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym oraz aktów wykonawczych,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
- umiejętność: stosowania prawa w praktyce, analitycznego myślenia, pracy w zespole,
- dokładność.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie średnie o profilu finansowym,
- przeszkolenie z zakresu płac,
- umiejętność: pracy w sytuacjach stresowych oraz pod presją czasu, rozwiązywania problemów,
- asertywność, komunikatywność,
- znajomość zagadnień dotyczących finansów publicznych w tym: zasady funkcjonowania sektora finansów publicznych w zakresie gospodarki finansowej oraz zasady działania organizacji jednostek budżetowych,
- doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- kopie świadectw pracy potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe lub zaświadczenie potwierdzające doświadczenie zawodowe.
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 04-05-2015
Miejsce składania dokumentów:
- bezpośrednio w Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji Aleja Solidarności 126, 01-195 Warszawa;
bądź za pośrednictwem poczty z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym
„Oferta pracy WFiB-4/IV/15”.
Inne informacje:
- Zachęcamy do składania ofert przez osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy).
Uprzejmie informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Techniki i metody naboru: analiza ofert, test wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna.