Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
- Komendant Stołeczny Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw obsługi kancelaryjnej
- w Komendzie Stołecznej Policji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie, wydawanie i wysyłanie dokumentów jawnych oraz prowadzenie ewidencji dla tych dokumentów,
- sprawdzanie prawidłowości oznaczania sporządzonych dokumentów jawnych,
- przekazywanie za pokwitowaniem odbioru dokumentów jawnych zgodnie z dekretacją pracownikom i policjantom wydziału,
- sporządzanie wykazów dokumentów jawnych będących w posiadaniu policjantów i pracowników przenoszonych lub delegowanych do służby/pracy poza Policją oraz w przypadku ustania stosunku służbowego/pracy,
- rozliczanie pozycji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych oraz sporządzanie wykazów spraw niezałatwionych przez policjantów i pracowników,
- uczestniczenie w pracach komisji ds. brakowania dokumentacji jawnej kategorii
- prowadzenie ewidencji jawnych aktów prawnych oraz udostępnianie ich i zapoznawanie z nimi policjantów i pracowników wydziału,
- sporządzanie list obecności oraz dokonywanie adnotacji w przypadku nieobecności w pracy/służbie, prowadzenie ewidencji urlopów oraz zwolnień lekarskich policjantów i pracowników wydziału.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca administracyjno-biurowa,
– monotonia pracy,
– wymuszona pozycja ciała.
– praca przy monitorze ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
– praca przy oświetleniu mieszanym,
– brak wind/platform dla osób niepełnosprawnych,
– brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
– drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych,
– brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
– występują bariery wejścia na parter budynku – schody.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów wykonawczych do ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- umiejętność: obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, organizacji pracy własnej,
- komunikatywność, dokładność.
wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi kancelaryjnej w administracji publicznej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- kopie świadectw pracy potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe lub zaświadczenie potwierdzające doświadczenie zawodowe.
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 01-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
- bezpośrednio w Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji
Aleja Solidarności 126, 01-195 Warszawa; bądź za pośrednictwem poczty z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „Oferta pracy KSP-7/V/15”.
Inne informacje:
- Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani, zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.