Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
- Komendant Stołeczny Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw archiwizacji dokumentów
- w Komendzie Stołecznej Policji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, opracowywanie i przechowywanie akt spraw ostatecznie zakończonych oraz kwalifikowanie akt kat. „B” pod względem okresu przechowywania,
- opracowywanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum lub registratury,
- sporządzanie kopii lub wyciągów z zasobu ewidencji dokumentacji archiwalnej uprawnionym podmiotom,
- rozliczanie policjantów i pracowników wydziału z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku ustania stosunku służbowego/pracy, przeniesienia lub delegowania do służby/pracy poza Policją,
- udzielanie instruktaży pracownikom i policjantom wydziału w zakresie trybu i zasad oznaczania akt podlegającym przekazaniu do archiwum,
- odnotowywanie zmian, zniesień klauzuli tajności lub przedłużeń, skrócenia okresu ochrony materiałów niejawnych,
- sporządzanie okresowych (kwartalnych i rocznych) wykazów spraw niezakończonych, pozostających w posiadaniu pracowników i policjantów wydziału,
- uczestniczenie w pracach komisji ds. brakowania dokumentacji niejawnej kategorii „BC” oraz w pracach komisji inwentaryzacji dokumentów niejawnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca administracyjno-biurowa,
– praca przy monitorze ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, praca przy oświetleniu mieszanym, okna zabezpieczone folią lustrzaną przed podglądem,
– brak wind/platform dla osób niepełnosprawnych, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
– drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych,
– brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
– występują bariery wejścia na parter budynku – schody.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: 1. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych w sprawie: – postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w archiwach wyodrębnionych podległych MSW lub przez niego nadzorowanych, – Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Policji,
- 2. o ochronie informacji niejawnych oraz aktów wykonawczych w sprawie: – sposobu oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzuli tajności, – środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczenia informacji niejawnych,
- szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych i innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych Policji,
- umiejętność: stosowanie prawa w praktyce, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, bardzo dobrej organizacja pracy własnej. komunikatywność.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe,
- przeszkolenie w zakresie obsługi kancelaryjnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- doświadczenie zawodowe w składnicy akt lub archiwum zakładowym.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- kopie świadectw pracy potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe lub zaświadczenie potwierdzające doświadczenie zawodowe.
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 19-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
- bezpośrednio w Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji
Aleja Solidarności 126, 01-195 Warszawa; bądź za pośrednictwem poczty z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „Oferta pracy KSP-2/VI/15”.
Inne informacje:
- Inne informacje:
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani, zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.