Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
- Łódzki Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw inwentaryzacji
- w Zespole ds. Inwentaryzacji Wydziału Finansów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Lutomierska 108/112
Miejsce wykonywania pracy:
- Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sprawdzanie poprawności sporządzenia dokumentacji inwentaryzacyjnej pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym w celu wychwycenia nieprawidłowości;
- rozliczanie inwentaryzacji, porównywanie stanów stwierdzonych/rzeczywistych ze stanami księgowymi, ustalanie i wyjaśnianie przyczyny powstania różnic inwentaryzacyjnych, uwzględnianie ubytków, dokonywanie kompensat niedoborów z nadwyżkami, przygotowywanie wstępnych sprawozdań z wnioskami celem przedłożenia i omówienia na posiedzeniach zespołu, sposobu ich rozliczenia w księgach rach.;
- sprawdzanie dokumentacji z klasyfikacji jakościowej i wybrakowanie pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym w celu zapewnienia prawidłowej gospodarki zbędnymi składnikami majątkowymi jednostki;
- przeprowadzanie szkoleń, instruktaży dla Zespołów spisowych w celu zapewnienia prawidłowego przeprowadzenia czynności inwentaryzacyjnych i prawidłowego sporządzenia dokumentacji inwentaryzacyjnych;
- prowadzenie rejestru numerowego arkuszy spisu z natury, wydawanie i rozliczanie Zespołów spisowych z druków ścisłego zarachowania i innych obowiązujących a wymaganych formularzy w celu zapewnienia prawidłowego gospodarowania drukami ścisłego zarachowania;
- przeprowadzanie kontroli spisów z natury, pracy Zespołów spisowych w trakcie trwania inwentaryzacji w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu czynności inwentaryzacyjnych;
- przygotowywanie dokumentów z inwentaryzacji, z klasyfikacji jakościowej i wybrakowania celem przekazania do Archiwum jednostki.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa, praca w siedzibie urzędu, obsługa komputera poniżej 4 godz. na dobę, praca w systemie podstawowym, praca stacjonarna, obsługa urządzeń biurowych.
oświetlenie naturalne, oświetlenie sztuczne, niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych, obecność wind w budynku, praca na parterze.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- podstawowe wiadomości z zakresu materiałoznawstwa, towaroznawstwa, gospodarki magazynowej i dokumentacji inwentaryzacyjnej;
doświadczenie powyżej 1 roku doświadczenia w czynnościach inwentaryzacyjnych, zwłaszcza proceduralnych
wymagania dodatkowe
- doświadczenie powyżej 3 lat,
- podstawowe wiadomości z zakresu księgowości.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, doświadczenie, umiejętności.
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 18-05-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź
z dopiskiem na kopercie „oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr ogłoszenia 169473”
Inne informacje:
- – wynagrodzenie: 1,223 mnożnik kwoty bazowej, tj. 2 291,71 zł brutto + wysługa lat,
– oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
– do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
– na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
– kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy,
– oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego etapu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
– oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
– oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
– wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.lodzka.policja.gov.pl w zakładce „Praca i służba” – Praca w służbie cywilnej,
– aplikacje należy składać w siedzibie KWP w Łodzi, przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania aplikacji w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego.