Kuratorium Oświaty w Białymstoku

  • Podlaski Kurator Oświaty
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw legalizacji dokumentów przeznaczonych do obrotu prawnego z zagranicą oraz wydawania duplikatów świadectw szkolnych i zaświadczeń ze szkół zlikwidowanych, których akta znajdują się w archiwum Kuratorium, uznawania wykształcenia uzyskanego za granicą, prowadzenia Systemu Informacji Oświatowej
  • w Wydziale Rozwoju Edukacji

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Kuratorium Oświaty w Białymstoku
    15-950 Białystok
    Rynek Kościuszki 9

Miejsce wykonywania pracy:

  • Białystok

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw dotyczących uznawania wykształcenia uzyskanego za granicą,
  • wystawianie duplikatów świadectw szkolnych i zaświadczeń ze szkół zlikwidowanych, których akta znajdują się w archiwum Kuratorium oraz przygotowywanie do legalizacji dokumentów przeznaczonych do obrotu prawnego z zagranicą,
  • przyjmowanie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej przebiegu nauczania ze zlikwidowanych szkół i placówek oświatowych,
  • zbieranie i przekazywanie w ramach Systemu Informacji Oświatowej danych o liczbie uczniów według stanu na koniec poprzedniego roku szkolnego i liczbie absolwentów szkół zlikwidowanych,
  • opracowywanie statystycznych informacji zbiorczych z bazy Systemu Informacji Oświatowej,
  • dokonywanie analizy formalnej wniosków o wszczęcie postępowania kwalifikacyjnego na stopień nauczyciela dyplomowanego,
  • udzielanie wyjaśnień szkołom i placówkom, organom prowadzącym szkoły oraz klientom urzędu w zakresie przepisów prawa oświatowego.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • • stres związany z obsługą klientów zewnętrznych.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • • praca w siedzibie urzędu,
    • praca przy komputerze,
    • stanowisko pracy usytuowane jest na parterze budynku biurowego, budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • powyżej 1,5 roku pracy w administracji

  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość prawa oświatowego, ustawy o służbie cywilnej, prawa pracy, kpa,
    • biegła umiejętność obsługi komputera,
    • umiejętność stosowania prawa w praktyce,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • komunikatywność,
    • umiejętność działania w sytuacjach stresowych,

wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie prowadzenia archiwum,
  • wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie w zakresie prowadzenia archiwum – w przypadku posiadania.

Termin składania dokumentów:

    05-06-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Kuratorium Oświaty
    Rynek Kościuszki 9
    15-950 Białystok
    Oferty pracy na wolne stanowisko można przesłać listem z dopiskiem „Oferta pracy
    w służbie cywilnej – inspektor” lub złożyć osobiście w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy w służbie cywilnej – inspektor” w sekretariacie – I piętro pokój nr 204, w określonym w ogłoszeniu terminie

Inne informacje:


    Metody i techniki naboru:
    1. weryfikacja formalna dokumentów,
    2. analiza merytoryczna aplikacji,
    3. sprawdzian wiedzy i umiejętności ( test, rozmowa kwalifikacyjna)
    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
    Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
    Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania rekrutacyjnego.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (85) 748-48-09.
    Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze ok.1780 zł brutto.