Kuratorium Oświaty w Białymstoku
- Podlaski Kurator Oświaty
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw legalizacji dokumentów przeznaczonych do obrotu prawnego z zagranicą oraz wydawania duplikatów świadectw szkolnych i zaświadczeń ze szkół zlikwidowanych, których akta znajdują się w archiwum Kuratorium, uznawania wykształcenia uzyskanego za granicą, prowadzenia Systemu Informacji Oświatowej
- w Wydziale Rozwoju Edukacji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Kuratorium Oświaty w Białymstoku
15-950 Białystok
Rynek Kościuszki 9
Miejsce wykonywania pracy:
- Białystok
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw dotyczących uznawania wykształcenia uzyskanego za granicą,
- wystawianie duplikatów świadectw szkolnych i zaświadczeń ze szkół zlikwidowanych, których akta znajdują się w archiwum Kuratorium oraz przygotowywanie do legalizacji dokumentów przeznaczonych do obrotu prawnego z zagranicą,
- przyjmowanie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej przebiegu nauczania ze zlikwidowanych szkół i placówek oświatowych,
- zbieranie i przekazywanie w ramach Systemu Informacji Oświatowej danych o liczbie uczniów według stanu na koniec poprzedniego roku szkolnego i liczbie absolwentów szkół zlikwidowanych,
- opracowywanie statystycznych informacji zbiorczych z bazy Systemu Informacji Oświatowej,
- dokonywanie analizy formalnej wniosków o wszczęcie postępowania kwalifikacyjnego na stopień nauczyciela dyplomowanego,
- udzielanie wyjaśnień szkołom i placówkom, organom prowadzącym szkoły oraz klientom urzędu w zakresie przepisów prawa oświatowego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• stres związany z obsługą klientów zewnętrznych.
• praca w siedzibie urzędu,
• praca przy komputerze,
• stanowisko pracy usytuowane jest na parterze budynku biurowego, budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość prawa oświatowego, ustawy o służbie cywilnej, prawa pracy, kpa,
- biegła umiejętność obsługi komputera,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
powyżej 1,5 roku pracy w administracji
wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie prowadzenia archiwum,
- wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie w zakresie prowadzenia archiwum – w przypadku posiadania.
Termin składania dokumentów:
- 05-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Kuratorium Oświaty
Rynek Kościuszki 9
15-950 Białystok
Oferty pracy na wolne stanowisko można przesłać listem z dopiskiem „Oferta pracy
w służbie cywilnej – inspektor” lub złożyć osobiście w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy w służbie cywilnej – inspektor” w sekretariacie – I piętro pokój nr 204, w określonym w ogłoszeniu terminie
Inne informacje:
Metody i techniki naboru:
1. weryfikacja formalna dokumentów,
2. analiza merytoryczna aplikacji,
3. sprawdzian wiedzy i umiejętności ( test, rozmowa kwalifikacyjna)
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania rekrutacyjnego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (85) 748-48-09.
Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze ok.1780 zł brutto.