Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi

  • Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw organizacyjnych
  • w Zespole Organizacyjno-Administracyjnym, Kadr i Zamówień Publicznych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi
    ul. Traugutta 25
    90-113 Łódź

Miejsce wykonywania pracy:

  • Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • planowanie i dokonywanie zakupów towarów i usług zapewniających właściwe funkcjonowanie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi;
  • prowadzenie spraw związanych z realizacją zamówień publicznych na potrzeby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi, w tym przeprowadzanie rozeznania rynku, szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, opracowywanie projektu umowy oraz uczestniczenie w postępowaniach przetargowych;
  • sprawdzanie i opisywanie pod względem merytorycznym dokumentów księgowych (faktur i rachunków);
  • sporządzanie projektów zarządzeń wewnętrznych Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi, w tym projektów regulaminów i instrukcji wewnętrznych;
  • prowadzenie zbioru i ewidencji wydanych przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska aktów prawnych;
  • prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem kontroli zarządczej i systemem zarządzania ryzykiem w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa;
    – użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów);
    – praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;
    – oświetlenie naturalne i sztuczne;
    – wykonywanie zadań pod presją czasu;
    – częste kontakty z klientem zewnętrznym, prowadzenie spotkań/negocjacji/ustalanie warunków umowy.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca na XI bądź XII piętrze;
    – przed budynkiem podjazd dla wózków inwalidzkich;
    – windy z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych;
    – niedostosowane toalety dla osób niepełnosprawnych;
    – praca przy komputerze oraz użyciu urządzeń biurowych (faks/ksero/skaner).

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie bądź wyższe
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych;
    • Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych;
    • Znajomość podstaw rachunkowości budżetowej;
    • Znajomość zasad techniki prawodawczej;
    • Znajomość przepisów prawa z zakresu:
    • ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko,
    • ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
    • ustawy o służbie cywilnej;
    • Umiejętność redagowania pism urzędowych i stosowania prawa w praktyce;
    • Umiejętność odnajdywania informacji pomocniczych przy realizowaniu powierzonych zadań;
    • Umiejętność sprawnej obsługi komputera w zakresie MS Office, poczty elektronicznej i Internetu;
    • Komunikatywność, umiejętność negocjowania i wysoka kultura osobista;
    • Terminowość, rzetelność i samodzielność;
    • Umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły;
    • Umiejętność planowania i współpracy;
    • Odporność na stres.

wymagania dodatkowe

  • mile widziane doświadczenia zawodowe w administracji publicznej w obszarze organizacyjnym;
  • wykształcenie profilowane w zakresie ekonomicznym, technicznym, administracyjnym bądź związanym z zarządzaniem i marketingiem;
  • znajomość jednego z obowiązujących w UE języków obcych;
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów;
  • umiejętności interpersonalne m.in. umiejętność pracy w zespole;
  • prawo jazdy kat. B,
  • pozytywne podejście do klienta,
  • umiejętność obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie o posiadanym obywatelstwie

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:

    30-04-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi
    ul. Traugutta 25
    90-113 Łódź
    sekretariat: XII piętro pokój nr 1214
    Na kopercie dopisek: „Oferta pracy w służbie cywilnej nr ogłoszenia 168860.”

Inne informacje:

    Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie testu wiedzy i/lub rozmowie kwalifikacyjnej.
    Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
    Oferty odrzucone mogą być odebrane w terminie 1 miesiąca od dnia ogłoszenia informacji
    o wyniku naboru, w pok. 1209 (XII piętro) siedziby RDOŚ w Łodzi.
    Pozostałe oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
    Mile widziane oferty osób niepełnosprawnych.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (42) 665-03-74.