Urząd Transportu Kolejowego w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw obsługi sekretarskiej
- w Oddziale Terenowym w Katowicach
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Transportu Kolejowego
Al. Jerozolimskie 134
02 – 305 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Katowice
- Oddział Terenowy Urzędu Transportu Kolejowego w Katowicach
ul. Przemysłowa 10
40-020 Katowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- kompletowanie oraz przedkładanie dokumentów i korespondencji do podpisu Dyrektora Oddziału;
- komputerowe ewidencjonowanie pism wpływających i wychodzących z Oddziału;
- prowadzenie terminarza spotkań i narad, obsługa organizacyjno-recepcyjna spotkań z interesantami i gośćmi;
- rozliczanie zaliczek oraz delegacji służbowych pracowników Oddziału, wystawianie wniosków o zamówienia publiczne, prowadzenie ewidencji wydatków i kosztów funkcjonowania Oddziału, prowadzenie ewidencji wyposażenia, zapewnianie zaopatrzenia Oddziału w artykuły biurowe;
- ewidencjonowanie czasu pracy pracowników Oddziału;
- przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom Oddziału;
- redagowanie pism na polecenie Dyrektora Oddziału;
- przekazywanie dokumentacji do archiwizacji.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa. Obsługa klientów zewnętrznych.
Praca z komputerem. W budynku winda, podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- znajomość KPA,
- znajomość zagadnień dotyczących organizacji i funkcjonowania transportu kolejowego,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- komunikatywność;
- umiejętność obsługi komputera – pakiet MS Office.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe;
- szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi sekretariatu;
- 6 m-cy doświadczenia zawodowego na stanowisku sekretarskim;
- znajomość Kodeksu pracy.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych.
Termin składania dokumentów:
- 01-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Urząd Transportu Kolejowego
Al. Jerozolimskie 134
02-305 Warszawa
z podaniem numeru ogłoszenia 169729.
Zachęcamy kandydatów do wypełniania i przesyłania ankiety rekrutacyjnej dostępnej
na stronie internetowej Urzędu: www.utk.gov.pl
Inne informacje:
- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Urząd Transportu Kolejowego jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
List motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego.
W przypadku przedstawienia dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenia tych dokumentów na język polski, dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Planowane techniki i metody naboru:
– weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
– test wiedzy,
– rozmowa kwalifikacyjna wraz ze sprawdzeniem umiejętności obsługi komputera.
Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru oraz poinformowani telefonicznie lub mailowo o terminie, miejscu oraz o technikach i metodach naboru.
Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata/kandydatki zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata/kandydatki.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://bip.kprm.gov.pl, http://bip.utk.gov.pl/ oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 749 15 20.
Więcej informacji na temat naborów do służby cywilnej można znaleźć na stronie: https://www.utk.gov.pl/pl/urzad/zatrudnienie-w-utk/informacje-ogolne/4740,informacje-ogolne.html