Wojewódzki Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu
- Dolnośląski Wojewódzki Lekarz Weterynarii
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw finansowo-księgowych
- w zespole ds. finansowo-księgowych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Wrocław, ul. Januszowicka 48
Miejsce wykonywania pracy:
- Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie na bieżąco analizy wydatkowanych środków bieżących jak i pochodzących z rezerw celowych pod kątem wykonania planu finansowego oraz przygotowuje decyzje o zmianach w planie finansowym Inspektoratu, które przedstawiane są Kierownikowi Jednostki do zaakceptowania w celu prawidłowego wydatkowania środków,
- księgowanie operacji finansowych, uzgadnianie kont syntetycznych i analitycznych, a następnie, na podstawie wydruków za okres sprawozdawczy, sporządzanie sprawozdania budżetowego w zakresie wydatków oraz finansowe zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów dotyczących sprawozdawczości jednostek sektora finansów publicznych,
- analizowanie zebranych materiałów planistycznych i sporządzanie projektu budżetu na obowiązujących drukach, projektu planu finansowego, harmonogramu wykonania budżetu oraz planu finansowego Inspektoratu,
- przyjmowanie, sprawdzanie oraz dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów celem zapewnienia prawidłowości przyjmowanych dokumentów z obowiązującymi przepisami,
- obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR w modułach obsługa dysponentów, sprawozdawczość oraz planowanie budżetu w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów Ministerstwa Finansów.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– wyjazdy służbowe
– praca przy komputerze
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość aktualnie obowiązujących aktów prawnych w zakresie finansów publicznych i rachunkowości,
- obsługa komputera w zakresie oprogramowania biurowego (Office)
wymagania dodatkowe
- przeszkolenie z obsługi Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR,
- przeszkolenie z obsługi systemu Bankowości Elektronicznej „enbepe”,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- samodzielność,
- inicjatywa,
- komunikatywność,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętności analityczne,
- umiejętność współpracy.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 30-04-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
Januszowicka 48
50-983 Wrocław
Inne informacje:
- W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomieni o terminie testu za pośrednictwem poczty e-mail (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego). List motywacyjny, CV i wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednia treść, datę i podpis. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 71 367 70 16 wew. 140.