Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Łodzi

  • Łódzki Wojewódzki Konserwator Zabytków
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw rejestru i dokumentacji zabytków

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 0.5

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    90-425 Łódź,
    ul.Piotrkowska 99

Miejsce wykonywania pracy:

  • Łódź


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Współprowadzenie archiwum zakladowego urzędu,
  • opracowywanie, gromadzenie, udostępnianie dokumentacji dot. zabytków nieruchomych,
  • udział w postępowaniach dot. wpisu zabytków nieruchomych do rejestru zabytków,
  • udział w postępowaniach dot. włączenia lub skreślenia zabytków z ewidencji,
  • udział w postępowaniach dot. podziałów, zmian własnościowych zabytków nieruchomych,
  • prowadzenie korespondencji w sprawach dotyczacych rejestru i ewidencji zabytków w tym przygotowywanie opinii, projektów decyzji, postanowień, wydawanie zaświadczeń, sprawozdawczość w przedmiotowym zakresie,
  • współpraca z innymi inspekcjami urzędu w ramach zakresu obowiązków,
  • upowszechnianie wiedzy o zabytkach.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa,
    – praca w terenie,
    – stres związany z obsługą klientów zewnętrznych,



  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • praca przy monitorze ekranowym, pomieszczenie oświetlone naturalnym i sztucznym źródłem światła, podstawowe wyposażenie na stanowisku pracy ( komputer, monitor ekranowy,itp.), pomieszczenia biurowe znajdują się na drugim piętrze budynku, brak windy,brak podjazdu.


    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe kierunek: historia,historia sztuki,
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów dot. ochrony zabytków,
    • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
    • znajomość podstaw archiwizacji dokumentacji,
    • obsługa komputera,
    • umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
    • dokladność, sumienność, systematyczność.

wymagania dodatkowe

  • zainteresowania tematyką dot. ochrony zabytków,
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
  • doświadczenie w prowadzeniu archiwum zakładowego,
  • komunikatywność.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pracy

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    03-07-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków
    Piotrkowska 99
    90-425 Łódź



Inne informacje:

    Oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie ( decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie kolejnego etapu naboru. Po zakończeniu rekrutacji oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone w terminie 30 dni od daty zakończenia rekrutacji.