Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Łodzi
- Łódzki Wojewódzki Konserwator Zabytków
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw rejestru i dokumentacji zabytków
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 90-425 Łódź,
ul.Piotrkowska 99
Miejsce wykonywania pracy:
- Łódź
-
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Współprowadzenie archiwum zakladowego urzędu,
- opracowywanie, gromadzenie, udostępnianie dokumentacji dot. zabytków nieruchomych,
- udział w postępowaniach dot. wpisu zabytków nieruchomych do rejestru zabytków,
- udział w postępowaniach dot. włączenia lub skreślenia zabytków z ewidencji,
- udział w postępowaniach dot. podziałów, zmian własnościowych zabytków nieruchomych,
- prowadzenie korespondencji w sprawach dotyczacych rejestru i ewidencji zabytków w tym przygotowywanie opinii, projektów decyzji, postanowień, wydawanie zaświadczeń, sprawozdawczość w przedmiotowym zakresie,
- współpraca z innymi inspekcjami urzędu w ramach zakresu obowiązków,
- upowszechnianie wiedzy o zabytkach.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca administracyjno-biurowa,
– praca w terenie,
– stres związany z obsługą klientów zewnętrznych,
praca przy monitorze ekranowym, pomieszczenie oświetlone naturalnym i sztucznym źródłem światła, podstawowe wyposażenie na stanowisku pracy ( komputer, monitor ekranowy,itp.), pomieszczenia biurowe znajdują się na drugim piętrze budynku, brak windy,brak podjazdu.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe kierunek: historia,historia sztuki,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów dot. ochrony zabytków,
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość podstaw archiwizacji dokumentacji,
- obsługa komputera,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
- dokladność, sumienność, systematyczność.
wymagania dodatkowe
- zainteresowania tematyką dot. ochrony zabytków,
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- doświadczenie w prowadzeniu archiwum zakładowego,
- komunikatywność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 03-07-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków
Piotrkowska 99
90-425 Łódź
Inne informacje:
- Oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie ( decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie kolejnego etapu naboru. Po zakończeniu rekrutacji oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone w terminie 30 dni od daty zakończenia rekrutacji.