Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Częstochowie

  • Powiatowy Lekarz Weterynarii
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor weterynaryjny
  • do spraw zdrowia i ochrony zwierząt
  • w Zespole ds.zdrowia i ochrony zwierząt

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu


    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Częstochowie
    42-200 Częstochowa, ul. Tkacka 3/5

Miejsce wykonywania pracy:

  • Częstochowa
  • teren powiatu częstochowskiego

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw z zakresu monitorowania i zwalczania chorób zakaźnych zwierząt oraz chorób odzwierzęcych i odzwierzęcych czynników chorobotwórczych,
  • opracowanie dokumentacji związanej ze zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt,
  • prowadzenie postępowań w celu likwidacji chorób zakaźnych zwierząt,
  • tworzenie aktualizacji planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,
  • prowadzenie nadzoru nad zdrowiem zwierząt przeznaczonych do rozrodu oraz nad jakością zdrowotną materiału biologicznego oraz jaj wylęgowych,
  • sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad indentyfikacji i rejestracji zwierząt,
  • sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów o ochronie zwierząt,
  • prowadzenie wymiany informacji w systemach informatycznych (TRACES,Vetlink).

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca w biurze Powiatowego -Inspektoratu Weterynarii w Częstochowie,
    – praca w terenie.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – wyjazdy w teren do nadzorowanych podmiotów- samochód służbowy,
    – kontakt ze zwierzętami i materiałem biologicznym,
    – urządzenia pomiarowe i specjalistyczne,
    – praca w biurze – komputer z drukarką , skaner, telefon,
    – siedziba inspektoratu mieści się na trzecim piętrze budynku z podjazdem dla osób niepełnosprawnych, brak wind, drzwi do pomieszczeń standardowe, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe weterynaryjne
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
    • posiadanie prawa jazdy kat.B oraz umiejętność przemieszczania się samochodem w terenie,
    • znajomość obowiązujących przepisów weterynaryjnych
    • umiejętność obsługi komputera oraz programów komputerowych – Pakiet Office

wymagania dodatkowe

  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • zaangażowanie i chęć stałego podnoszenia kwalifikacji

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:

    30-04-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    Tkacka 3/5
    42-200 Częstochowa

Inne informacje: