Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łukowie
- Powiatowy Inspektor Weterynarii
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor weterynaryjny
- do spraw pasz i utylizacji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Powiatowy Inspektorat Weterynarii
21-400 Łuków
ul.Warszawska 16
Miejsce wykonywania pracy:
- Łuków
-
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- nadzór nad paszami(wytwarzanie,obrót,stosowanie w żywieniu zwierząt),
- nadzór nad utylizacją produktów pochodzenia zwierzęcego
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-praca biurowa,
-wyjazdy w teren celem przeprowadzenia kontroli nadzorowanych podmiotów,
-pobieranie prób do badań(pasz ,wody).
-praca w budynku biurowym inspektoratu wyposażonym w materiały i urządzenia biurowe,
-praca z komputerem,
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe weterynaryjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 miesiące doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z zadaniami
- pozostałe wymagania niezbędne:
- prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii,
- znajomość prawa dotyczącego higieny,obrotu i wytwarzania pasz i spraw związanych z utylizacją lub przetwarzaniem ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego,
- umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows,Office,
- posiadanie prawa jazdy kat.B
wymagania dodatkowe
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,staranność,rzetelność,obowiązkowość,
- zdolność analitycznego myślenia i umiejętność wyciągania wniosków.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
- kopia zaświadczenia o prawie wykonywania zawodu lekarza weterynarii
Termin składania dokumentów:
- 29-05-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Powiatowy Inspektorat Weterynarii
Warszawska 16
21-400 Łuków
Inne informacje:
- -oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane
,-wymagane oświadczenia,życiorys i list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem,
-kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania rekrutacyjnegozostaną powiadomienitelefonicznie,nie zakwalifikowani nie będą powiadamiani ani telefonicznie,ani pisemnie,
-nie odsyłamy nadesłanych dokumentów,
-dokumenty należy sładać w zaklejonej kopercie zawierające daneadresata oraz dopisek”oferta na Inspektora Weterynaryjnego d/spasz i utylizacji”,
-dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.25 7982613.
-w składanej ofercie proszę powołać się na nr ogłoszenia.