Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łukowie

  • Powiatowy Inspektor Weterynarii
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor weterynaryjny
  • do spraw pasz i utylizacji

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    21-400 Łuków
    ul.Warszawska 16

Miejsce wykonywania pracy:

  • Łuków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • nadzór nad paszami(wytwarzanie,obrót,stosowanie w żywieniu zwierząt),
  • nadzór nad utylizacją produktów pochodzenia zwierzęcego

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • -praca biurowa,
    -wyjazdy w teren celem przeprowadzenia kontroli nadzorowanych podmiotów,
    -pobieranie prób do badań(pasz ,wody).

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • -praca w budynku biurowym inspektoratu wyposażonym w materiały i urządzenia biurowe,
    -praca z komputerem,

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe weterynaryjne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 miesiące doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z zadaniami
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii,
    • znajomość prawa dotyczącego higieny,obrotu i wytwarzania pasz i spraw związanych z utylizacją lub przetwarzaniem ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego,
    • umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows,Office,
    • posiadanie prawa jazdy kat.B

wymagania dodatkowe

  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność,staranność,rzetelność,obowiązkowość,
  • zdolność analitycznego myślenia i umiejętność wyciągania wniosków.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • kopia zaświadczenia o prawie wykonywania zawodu lekarza weterynarii

Termin składania dokumentów:

    29-05-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    Warszawska 16
    21-400 Łuków


Inne informacje:

    -oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane
    ,-wymagane oświadczenia,życiorys i list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem,
    -kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania rekrutacyjnegozostaną powiadomienitelefonicznie,nie zakwalifikowani nie będą powiadamiani ani telefonicznie,ani pisemnie,
    -nie odsyłamy nadesłanych dokumentów,
    -dokumenty należy sładać w zaklejonej kopercie zawierające daneadresata oraz dopisek”oferta na Inspektora Weterynaryjnego d/spasz i utylizacji”,
    -dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.25 7982613.
    -w składanej ofercie proszę powołać się na nr ogłoszenia.