Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- do spraw zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej w Oddziale Nadzoru Geodezyjnego i Kontroli
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Dolnośląski Urząd Wojewódzki
Pl. Powstańców Warszawy 1
50-153 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowań wyjaśniających dotyczących zażaleń, skarg i wniosków związanych z prowadzeniem zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz z zakresu wykonywanych prac geodezyjnych i kartograficznych,
- prowadzenie kontroli kompleksowych, problemowych ,sprawdzających i doraźnych w zakresie prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej,
- prowadzenie kontroli doraźnych podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, a także innych jednostek organizacyjnych utworzonych zgodnie z przepisami prawa, jeżeli przedmiot ich działania obejmuje prowadzenie tych prac,
- prowadzenie kontrolnej dokumentacji stanowiącej powiatowy i wojewódzki zasób geodezyjny i kartograficzny,
- prowadzenie szkoleń i instruktaży dla pracowników organów administracji geodezyjnej i kartograficznej w województwie w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- prowadzenie postępowań wyjaśniających dotyczących refundacji przez Skarb Państwa kosztów związanych z podziałem nieruchomości, czynnościami związanymi z rozgraniczaniem nieruchomości oraz ewidencją gruntów i budynków ponoszonych przez spółdzielnie mieszkaniowe,
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca w siedzibie Urzędu,
– praca w terenie,
– wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych.
-stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na parterze z dostępem do światła dziennego;
-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;
-występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie;
-budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe geodezyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze geodezji i kartografii
- pozostałe wymagania niezbędne:
- uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: pomiarów sytuacyjno-wysokościowych realizacyjnych i inwentaryzacyjnych,
- znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- znajomość rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków,
- znajomość rozporządzenia w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania ich wyników do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- znajomość systemów informacji o terenie oraz standardów wymiany danych ewidencyjnych i geodezyjnych (GML, SWING, SWDE),
- komunikatywność,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność komunikacji pisemnej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: pomiarów sytuacyjno- wysokościowych realizacyjnych i inwentaryzacyjnych.
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe/ staż pracy.
Termin składania dokumentów:
- 13-04-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Dolnośląski Urząd Wojewódzki
Plac Powstańców Warszawy 1
50-153 Wrocław
lub składać w pok. 0200 z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej GK/NGK/01/04/2015”.
Inne informacje:
- Informacje o stosowanych technikach i metodach oraz zasadach uczestnictwa w naborze znajdują się na stronie internetowej www.bip.duw.pl w zakładce „praca w DUW”. W ofercie należy podać dane kontaktowe– adres do korespondencji, adres e-mail,
nr telefonu. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej e-mailem (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego). Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie internetowej www.bip.duw.pl). Oferty niekompletne i dostarczone
po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone niezwłocznie po zakończeniu procedury rekrutacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (71) 340-64-08.