Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor wojewódzki
  • do spraw prowadzenia postępowań administracyjnych w zakresie mienia zabużańskiego i uwłaszczeń
  • w Wydziale Mienia Zabużańskiego w Oddziale Mienia Zabużańskiego i Uwłaszczeń

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Pl. Powstańców Warszawy 1,
    50-153 Wrocław

Miejsce wykonywania pracy:

  • Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji w sprawach potwierdzenia prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej
  • prowadzenie postępowań nadzwyczajnych w sprawach wznowienia postępowania, stwierdzenia nieważności zmiany lub uchylenia decyzji i zaświadczeń potwierdzających prawo do rekompensaty, wydanych w latach 1998-2004 przez starostów, prezydentów miast na prawach powiatów oraz kierowników urzędów rejonowych
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji w sprawach dotyczących stwierdzenia nabycia z dniem 5 grudnia 1990 r. prawa użytkowania wieczystego gruntu oraz prawa własności budynków i urządzeń na nim posadowionych państwowe osoby prawne
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji w sprawach dotyczących stwierdzenia nabycia prawa użytkowania wieczystego gruntu oraz prawa własności budynków i urządzeń na nim posadowionych przez przedsiębiorstwo państwowe Polskie Koleje Państwowe
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji w sprawach dotyczących stwierdzenia nabycia na rzecz Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego prawa własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, a stanowiących dotychczas własność osób fizycznych lub prawnych
  • rozpatrywanie skarg w sprawach z zakresu mienia zabużańskiego oraz uwłaszczeń
  • prowadzenie wojewódzkiego rejestru danych dotyczących osób uprawnionych do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami RP oraz wydanych decyzji administracyjnych potwierdzających prawo do rekompensaty
  • udzielanie osobom zainteresowanym informacji dotyczących prowadzonych postępowań w zakresie mienia zabużańskiego i postępowań uwłaszczeniowych

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca w siedzibie Urzędu

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • -stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na II piętrze z dostępem do światła dziennego;
    -narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;
    -występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie;
    -budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej
    • znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
    • znajomość ustawy przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną
    • znajomość ustawy o komercjalizacji, restrukturyzacji i prywatyzacji przedsiębiorstwa państwowego Polskie Koleje Państwowe
    • znajomość KPA
    • znajomość Kodeksu cywilnego
    • znajomość przepisów rozporządzenia w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego
    • umiejętność analitycznego myślenia
    • umiejętność komunikacji pisemnej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    17-06-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Dolnośląski Urząd Wojewódzki
    Biuro Organizacyjno – Administracyjne
    pl. Powstańców Warszawy 1
    50-153 Wrocław
    lub składać w pok. 0200 z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej MZ/MZiU/01/06/2015”.

Inne informacje:

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Informacje o stosowanych technikach i metodach oraz zasadach uczestnictwa w naborze znajdują się na stronie internetowej www.bip.duw.pl w zakładce „praca w DUW”. Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie internetowej www.bip.duw.pl). Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru złożone aplikacje niszczone są niezwłocznie z wyjątkiem aplikacji kandydatów/kandydatek wyłonionych przez komisję przeprowadzająca nabór, które niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem/kandydatką wybranym/wybraną podczas naboru. Administratorem danych jest Wojewoda Dolnośląski z siedzibą w: Wrocław 50-153, pl. Powstańców Warszawy 1. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Osoby składające oferty mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Obowiązek podania danych określonych w treści ogłoszenia wynika z art. 221 § 1 oraz art. 221 § 4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy,
    w związku z art. 4 i art. 28 ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej. Ponadto, w celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: adres e-mail i nr telefonu, których podanie jest dobrowolne. Osoby zakwalifikowane, które spełnią wymagania formalne zostaną powiadomione o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (71) 340-67-54