Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- do spraw ratownictwa medycznego
- w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.
Miejsce wykonywania pracy:
- Gorzów Wlkp.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- nadzór i kontrola podmiotów wykonujących działalność leczniczą będących dysponentami jednostek systemu ratownictwa medycznego, jednostek współpracujących z systemem ratownictwa medycznego, a także innych podmiotów objętych nadzorem wojewody,
- planowanie, przekazywanie, rozliczanie i kontrolowanie prawidłowości wykorzystywania środków przeznaczonych na ratownictwo medyczne, w tym na działalność zespołów ratownictwa medycznego, działających w oparciu o wojewódzki plan działania systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne,
- kontrolowanie Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
- przygotowywanie i opiniowanie projektów porozumień, w zakresie zgodności
- prowadzenie i analizowanie sprawozdawczości związanej z działalnością oraz finansowaniem ratownictwa medycznego w województwie lubuskim; przygotowywanie materiałów analitycznych na potrzeby Wojewody Lubuskiego, Ministra Zdrowia, Ministra Finansów
- przygotowywanie materiałów analitycznych dotyczące ratownictwa medycznego na potrzeby Wojewody Lubuskiego, Ministra Zdrowia, Ministra Finansów, Wydziału,
- rozpatrywanie wniosków finansowych kierowanych do wojewody w zakresie ratownictwa medycznego oraz sprawdzanie ich zasadność, czuwając nad prawidłowością wydatkowania środków publicznych,
- przygotowywanie dyspozycji do wydziału właściwego ds. finansowych w zakresie przekazywania środków finansowych oraz sporządzanie sprawozdań finansowych dla wojewody i ministerstw, udzielanie odpowiedzi na pisma oraz rozpatrywanie skarg w zakresie spraw finansowych dotyczących ratownictwa medycznego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
stres,
przeprowadzanie kontroli w innych jednostkach,
wyjazdy służbowe
zagrożenie korupcją.
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
bariery architektoniczne: ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich konieczna asysta innego pracownika,
zainstalowana winda,
brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
pokoje wieloosobowe,
miejsce pracy zlokalizowane na IV piętrze.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów dotyczących ochrony zdrowia, administracji publicznej oraz kontroli
- wiedza z zakresu finansów publicznych,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- komunikatywność,
- umiejętność analizowania i formułowania ocen i wniosków,
- zdolność analitycznego myślenia, planowania,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: • obsługi edytora tekstów MS Word, • obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel, • tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point, • obsługi poczty elektronicznej;
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe profilowe prawnicze lub medyczne,
- znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w stopniu komunikatywnym
- umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawa,
- odporność na stres,
- doświadczenie zawodowe w obszarze kontroli.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 20-04-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Lubuski Urząd Wojewódzki
Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.
Inne informacje:
- • w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,
• dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą, wzór oświadczenia jest do pobrania
na stronie http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
• list motywacyjny powinien być odręcznie podpisany,
• osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie,
• oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
• oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
• dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95 7115 263