Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor wojewódzki
  • do spraw ratownictwa medycznego
  • w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Lubuski Urząd Wojewódzki
    ul. Jagiellończyka 8
    66-400 Gorzów Wlkp.

Miejsce wykonywania pracy:

  • Gorzów Wlkp.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • nadzór i kontrola podmiotów wykonujących działalność leczniczą będących dysponentami jednostek systemu ratownictwa medycznego, jednostek współpracujących z systemem ratownictwa medycznego, a także innych podmiotów objętych nadzorem wojewody,
  • planowanie, przekazywanie, rozliczanie i kontrolowanie prawidłowości wykorzystywania środków przeznaczonych na ratownictwo medyczne, w tym na działalność zespołów ratownictwa medycznego, działających w oparciu o wojewódzki plan działania systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne,
  • kontrolowanie Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
  • przygotowywanie i opiniowanie projektów porozumień, w zakresie zgodności
  • prowadzenie i analizowanie sprawozdawczości związanej z działalnością oraz finansowaniem ratownictwa medycznego w województwie lubuskim; przygotowywanie materiałów analitycznych na potrzeby Wojewody Lubuskiego, Ministra Zdrowia, Ministra Finansów
  • przygotowywanie materiałów analitycznych dotyczące ratownictwa medycznego na potrzeby Wojewody Lubuskiego, Ministra Zdrowia, Ministra Finansów, Wydziału,
  • rozpatrywanie wniosków finansowych kierowanych do wojewody w zakresie ratownictwa medycznego oraz sprawdzanie ich zasadność, czuwając nad prawidłowością wydatkowania środków publicznych,
  • przygotowywanie dyspozycji do wydziału właściwego ds. finansowych w zakresie przekazywania środków finansowych oraz sporządzanie sprawozdań finansowych dla wojewody i ministerstw, udzielanie odpowiedzi na pisma oraz rozpatrywanie skarg w zakresie spraw finansowych dotyczących ratownictwa medycznego.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  •  stres,
     przeprowadzanie kontroli w innych jednostkach,
     wyjazdy służbowe
     zagrożenie korupcją.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  •  praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
     bariery architektoniczne: ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich konieczna asysta innego pracownika,
     zainstalowana winda,
     brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
     pokoje wieloosobowe,
     miejsce pracy zlokalizowane na IV piętrze.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów dotyczących ochrony zdrowia, administracji publicznej oraz kontroli
    • wiedza z zakresu finansów publicznych,
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • komunikatywność,
    • umiejętność analizowania i formułowania ocen i wniosków,
    • zdolność analitycznego myślenia, planowania,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: • obsługi edytora tekstów MS Word, • obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel, • tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point, • obsługi poczty elektronicznej;

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe profilowe prawnicze lub medyczne,
  • znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawa,
  • odporność na stres,
  • doświadczenie zawodowe w obszarze kontroli.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    20-04-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Lubuski Urząd Wojewódzki
    Jagiellończyka 8
    66-400 Gorzów Wlkp.

Inne informacje:

    • w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,
    • dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą, wzór oświadczenia jest do pobrania
    na stronie http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
    • list motywacyjny powinien być odręcznie podpisany,
    • osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie,
    • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
    • oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
    • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95 7115 263