Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- do spraw kontroli i nadzoru ewidencji gruntów i budynków
- w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.
Miejsce wykonywania pracy:
- Zielona Góra
- Delegatura Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego
ul. Podgórna 7
65-057 Zielona Góra
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- nadzorowanie i kontrola działalności organów administracji geodezyjnej i kartograficznej oraz państwowych i samorządowych jednostek organizacyjnych;
- kontrola działalności przedsiębiorcy oraz jednostek organizacyjnych w zakresie wykonywania prac geodezyjnych lub prac kartograficznych;
- rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych, dla których organem odwoławczym jest Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego;
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi w sprawach kierowanych do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w zakresie geodezji i kartografii;
- załatwianie skarg i zażaleń w zakresie geodezji i kartografii a w szczególności dotyczących ewidencji gruntów i budynków;
- sprawdzanie legalności, rzetelności i celowości wydatkowania środków budżetowych na zadania geodezyjne i kartograficzne;
- rozpatrywanie odwołań od decyzji organów administracji geodezyjnej dot. ustalenia wysokości opłaty za udostępnianie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
- opracowywanie planów kontroli, wszelkich informacji i sprawozdań w zakresie przeprowadzonych kontroli.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– stres związany z obsługą klientów zewnętrznych i prowadzeniem kontroli,
– zagrożenie korupcją,
– różne interpretacje przepisów w rozstrzygnięciach organów nadrzędnych i wyrokach sądów
administracyjnych,
– krajowe wyjazdy służbowe.
– budynek i pomieszczenia dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
– praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe geodezyjne II stopnia lub jednolite geodezyjne magisterskie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 – zgodnie z art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- posiadanie minimum 4-letniego doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata pracy w wykonawstwie geodezyjnym,
- znajomość przepisów: ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z przepisami wykonawczymi, Kodeksu postępowania administracyjnego, stosownej części przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, Kodeksu cywilnego, ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie obsługi edytora tekstów MS Word, arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point, obsługi poczty elektronicznej,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność w rozwiązywaniu problemów.
wymagania dodatkowe
- znajomość specjalistycznych programów komputerowych: obsługa baz danych do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków – np. EwOpis, Geo-Info Integra oraz baz danych mapy numerycznej np. EwMapa, Geo-Info Mapa, programów obliczeniowych np. WinKalk, C-Geo itp.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień zawodowych
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 15-05-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Lubuski Urząd Wojewódzki
Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.
Inne informacje:
- – w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer
telefonu,
– dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu,
własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą,
– wzór oświadczenia jest do pobrania na stronie: http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
– list motywacyjny powinien być własnoręcznie podpisany,
– osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną
powiadomione e-mailem lub telefonicznie,
– oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
– oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
– dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95/7115 263.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.