Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor wojewódzki
  • w Wydziale Finansów i Budżetu

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Świętokrzyski Urząd Wojewódzki
    Al. IX Wieków Kielc 3
    25-516 Kielce

Miejsce wykonywania pracy:

  • Kielce

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów decyzji dotyczących umarzania, odraczania lub rozkładania na raty należności pieniężnych stanowiących dochody budżetu państwa,
  • prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań (bilansu, rachunku zysków i strat, zestawień zmian w funduszu),
  • prowadzenie postępowań egzekucyjnych,
  • przekazywanie dochodów budżetowych,
  • przygotowywanie rocznego planu finansowego Urzędu.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • kontakty z klientami
    zewnętrznymi: komornikami sądowymi, pracownikami urzędów skarbowych, Narodowego Banku Polskiego oraz sądu rejonowego.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • praca na miejscu w siedzibie Urzędu ŚUW, piętro IV, przy komputerze,

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze finansów publicznych
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, kodeksu postepowania administracyjnego, znajomość Zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
    • znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, prawo budowlane, ordynacja podatkowa,
    • komunikatywność.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kserokopie dokumentów potwierdzających roczne doświadczenie zawodowe w obszarze finansów publicznych.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    24-05-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Świętokrzyski Urząd Wojewódzki
    IX WIEKÓW KIELC 3
    25-516 KIELCE
    (osobiście w Punkcie Kancelaryjnym i Obsługi Klienta ŚUW lub drogą pocztową na w/w adres –
    decyduje data stempla pocztowego)

Inne informacje:

    • w ofercie należy podać Nr ogłoszenia, oraz swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e–mail, numer telefonu,
    • proponowane wynagrodzenie: zasadnicze 2 154,92zł. + dodatek za wysługę lat,
    • oferty, które nie spełniają wymagań formalnych są odrzucane przez Komisję Rekrutacyjną,
    • kandydatki/kandydaci, których oferty spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego drogą elektroniczną lub telefonicznie.
    • lista osób zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego oraz informacja o terminie postępowania rekrutacyjnego zostanie umieszczona na stronie BiP ŚUW,
    • dokumenty kandydatek/ kandydatów wymienionych w protokole z naboru przechowywane są przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru, a dokumenty pozostałych kandydatek/ kandydatów przez okres 14 dni. Po upływie tych terminów dokumenty są komisyjnie niszczone.
    • nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.