Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- do spraw gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa
- w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
ul. Wały Chrobrego 4
70-502 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
- Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- udział w prowadzeniu spraw dotyczących stwierdzenia nabycia mienia z mocy prawa i na wniosek oraz w sprawie przekazywania samorządom nieruchomości Skarbu Państwa
- przygotowywanie projektów zarządzeń Wojewody w zakresie obrotu nieruchomościami Skarbu Państwa
- udział w prowadzeniu postępowań zmierzających do nabycia nieruchomości, wywłaszczenia i ustalenia odszkodowania
- potwierdzanie prawa wieczystego użytkowania gruntów oraz własności budynków i innych urządzeń i lokali z mocy prawa na rzecz państwowych osób prawnych oraz państwowych instytucji kultury, jednostek badawczo-rozwojowych i przedsiębiorstw drogowych
- udział w prowadzeniu postępowania i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących stwierdzenia przejścia własności nieruchomości bądź nieodpłatnego przekazywania nieruchomości rolnych Skarbu Państwa na rzecz kościelnych osób prawnych
- udział w prowadzeniu postępowania i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących regulacji stanów prawnych gospodarstw rolnych, przekazywania lasom państwowym nieruchomości Skarbu Państwa, potwierdzania prawa użytkowania wieczystego nieruchomości oddanych w trwały zarząd oraz opiniowanie wniosków o nabycie nieruchomości przez cudzoziemców
- sprawowanie nadzoru nad starostami w zakresie gospodarowania nieruchomościami i ujawniania praw własności w księgach wieczystych
- udział w prowadzeniu postępowań administracyjnych w II instancji w zakresie wywłaszczania, zwrotów, ustalania odszkodowań, przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca o charakterze administracyjno-biurowym, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
– stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym na trzecim piętrze budynku siedziby ZUW
– oświetlenie dzienne i sztuczne
– narzędzia pracy: komputer z monitorem ekranowym, urządzenia biurowe
– winda umożliwia osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich dojazd na wszystkie piętra budynku
– w budynku znajdują się toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu Office
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość zagadnień dotyczących gospodarki nieruchomościami oraz wywłaszczania nieruchomości i ustalania odszkodowań w związku z realizacją inwestycji celu publicznego
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe z zakresu gospodarki nieruchomościami, prawnicze, administracyjne
- uprawnienia z zakresu szacowania nieruchomości
- minimum 1 rok doświadczenia w obszarze gospodarki nieruchomościami
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych
Termin składania dokumentów:
- 01-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Biuro Organizacji i Kadr, pok. 283
ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
z dopiskiem: „oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 5”
Inne informacje:
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto ok. 2 200,00 zł.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej ZUW w Szczecinie, w zakładce „Praca”.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Etapy postępowania kwalifikacyjnego:
1. selekcja ofert
2. test wiedzy
3. sprawdzenie posiadanych umiejętności w zakresie obsługi komputera
4. rozmowa kwalifikacyjna
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem. Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr ZUW w Szczecinie, pok. 281 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/ 430 3671 lub 91/ 430 3417.