Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor wojewódzki
  • do spraw gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa
  • w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
    ul. Wały Chrobrego 4
    70-502 Szczecin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • udział w prowadzeniu spraw dotyczących stwierdzenia nabycia mienia z mocy prawa i na wniosek oraz w sprawie przekazywania samorządom nieruchomości Skarbu Państwa
  • przygotowywanie projektów zarządzeń Wojewody w zakresie obrotu nieruchomościami Skarbu Państwa
  • udział w prowadzeniu postępowań zmierzających do nabycia nieruchomości, wywłaszczenia i ustalenia odszkodowania
  • potwierdzanie prawa wieczystego użytkowania gruntów oraz własności budynków i innych urządzeń i lokali z mocy prawa na rzecz państwowych osób prawnych oraz państwowych instytucji kultury, jednostek badawczo-rozwojowych i przedsiębiorstw drogowych
  • udział w prowadzeniu postępowania i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących stwierdzenia przejścia własności nieruchomości bądź nieodpłatnego przekazywania nieruchomości rolnych Skarbu Państwa na rzecz kościelnych osób prawnych
  • udział w prowadzeniu postępowania i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących regulacji stanów prawnych gospodarstw rolnych, przekazywania lasom państwowym nieruchomości Skarbu Państwa, potwierdzania prawa użytkowania wieczystego nieruchomości oddanych w trwały zarząd oraz opiniowanie wniosków o nabycie nieruchomości przez cudzoziemców
  • sprawowanie nadzoru nad starostami w zakresie gospodarowania nieruchomościami i ujawniania praw własności w księgach wieczystych
  • udział w prowadzeniu postępowań administracyjnych w II instancji w zakresie wywłaszczania, zwrotów, ustalania odszkodowań, przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca o charakterze administracyjno-biurowym, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym na trzecim piętrze budynku siedziby ZUW
    – oświetlenie dzienne i sztuczne
    – narzędzia pracy: komputer z monitorem ekranowym, urządzenia biurowe
    – winda umożliwia osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich dojazd na wszystkie piętra budynku
    – w budynku znajdują się toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu Office
    • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
    • znajomość zagadnień dotyczących gospodarki nieruchomościami oraz wywłaszczania nieruchomości i ustalania odszkodowań w związku z realizacją inwestycji celu publicznego

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe z zakresu gospodarki nieruchomościami, prawnicze, administracyjne
  • uprawnienia z zakresu szacowania nieruchomości
  • minimum 1 rok doświadczenia w obszarze gospodarki nieruchomościami

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych

Termin składania dokumentów:

    01-06-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
    Biuro Organizacji i Kadr, pok. 283
    ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin

    z dopiskiem: „oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 5”

Inne informacje:

    Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto ok. 2 200,00 zł.

    Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
    Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej ZUW w Szczecinie, w zakładce „Praca”.

    Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

    Etapy postępowania kwalifikacyjnego:
    1. selekcja ofert
    2. test wiedzy
    3. sprawdzenie posiadanych umiejętności w zakresie obsługi komputera
    4. rozmowa kwalifikacyjna
    Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem. Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie.
    Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr ZUW w Szczecinie, pok. 281 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.

    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/ 430 3671 lub 91/ 430 3417.