Izba Skarbowa w Gdańsku

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • księgowy
  • do spraw rachunkowości
  • w Samodzielnym Referacie Rachunkowości

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Gdańsku
    ul. Długa 75/76
    80-831 Gdańsk

Miejsce wykonywania pracy:

  • Tczew
  • Urząd Skarbowy w Tczewie
    ul. Gdańska 33
    83-100 Tczew

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wprowadzanie danych szczegółowych z wyciągu bankowego do podsystemu RDB w celu zaksięgowania na kartach kontowych.
  • Uzgadnianie i zatwierdzanie wyciągów bankowych – stanów subkont w celu ustalenia prawidłowego ich stanu.
  • Księgowanie przypisów i nadpłat oraz wpłat i zwrotów na kontach szczegółowych w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej.
  • Realizowanie zwrotów nadpłat oraz zwrotów podatku od towarów i usług poprzez dokonywanie odpowiednich czynności w systemach POLTAX i POLTAX 2B, w celu dokonania ich prawidłowego zwrotu.
  • Wystawianie postanowień o zaliczeniu wpłat, nadpłat, zwrotów na poczet zaległych lub bieżących zobowiązań podatkowych w celu udokumentowania w/w czynności.
  • Prowadzenie rozliczeń rachunkowych poborców skarbowych w celu naliczenia prowizji.
  • Współpracowanie z komórką egzekucyjną w celu uaktualnienia i wycofywania tytułów wykonawczych oraz z innymi komórkami urzędu w celu przekazywania informacji mogących mieć wpływ na rozliczenia podatkowe, zwroty i likwidację nadpłat.
  • Ustalanie stanów zobowiązań podatkowych niezbędnych do wystawiania zaświadczeń o niezaleganiu lub zaleganiu w podatkach w celu ich wydania.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa,
    – praca w siedzibie urzędu z klientem zewnętrznym.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – na stanowisku pracy nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy,
    – podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to: komputer, drukarka, telefon,
    – praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
    – większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej,
    – stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku,
    – wejście główne budynku dostosowane jest do potrzeb niepełnosprawnych, w pozostałej części budynku istnieją bariery architektoniczne – brak windy.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • podstawowa wiedza w zakresie przepisów prawa podatkowego

wymagania dodatkowe

  • inne kompetencje, wiedza lub umiejętności: znajomość przepisów w zakresie rachunkowości,
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy biurowej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pracy.

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    03-06-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Długa 75/76
    80-831 Gdańsk
    kancelaria – I p. pok. 104

Inne informacje:

    Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności.
    W ofercie należy podać numer ogłoszenia.
    Wymagane dokumenty, w szczególności składane oświadczenia winny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata.
    Oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w urzędzie pocztowym lub data złożenia w kancelarii Izby Skarbowej).
    Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w 3 etapach:
    I – ocena złożonych dokumentów
    II- sprawdzian wiedzy
    III- rozmowa kwalifikacyjna.
    Kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu będą powiadamiani telefonicznie o kolejnych etapach rekrutacji.
    W tym celu prosimy o podanie w składanych ofertach numeru telefonu kontaktowego.

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równa uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Informacje o sposobie postępowania z ofertami pracy kandydatów po zakończonym naborze:
    Oferty kandydatów niezakwalifikowanych w trakcie naboru podlegają komisyjnemu zniszczeniu z wyjątkiem dokumentów czterech najlepszych kandydatów, które przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru i po tym okresie podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: (58) 30-02-300.