Izba Skarbowa w Gdańsku
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- księgowy
- do spraw rachunkowości
- w Samodzielnym Referacie Rachunkowości
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Gdańsku
ul. Długa 75/76
80-831 Gdańsk
Miejsce wykonywania pracy:
- Tczew
- Urząd Skarbowy w Tczewie
ul. Gdańska 33
83-100 Tczew
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Wprowadzanie danych szczegółowych z wyciągu bankowego do podsystemu RDB w celu zaksięgowania na kartach kontowych.
- Uzgadnianie i zatwierdzanie wyciągów bankowych – stanów subkont w celu ustalenia prawidłowego ich stanu.
- Księgowanie przypisów i nadpłat oraz wpłat i zwrotów na kontach szczegółowych w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej.
- Realizowanie zwrotów nadpłat oraz zwrotów podatku od towarów i usług poprzez dokonywanie odpowiednich czynności w systemach POLTAX i POLTAX 2B, w celu dokonania ich prawidłowego zwrotu.
- Wystawianie postanowień o zaliczeniu wpłat, nadpłat, zwrotów na poczet zaległych lub bieżących zobowiązań podatkowych w celu udokumentowania w/w czynności.
- Prowadzenie rozliczeń rachunkowych poborców skarbowych w celu naliczenia prowizji.
- Współpracowanie z komórką egzekucyjną w celu uaktualnienia i wycofywania tytułów wykonawczych oraz z innymi komórkami urzędu w celu przekazywania informacji mogących mieć wpływ na rozliczenia podatkowe, zwroty i likwidację nadpłat.
- Ustalanie stanów zobowiązań podatkowych niezbędnych do wystawiania zaświadczeń o niezaleganiu lub zaleganiu w podatkach w celu ich wydania.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca administracyjno-biurowa,
– praca w siedzibie urzędu z klientem zewnętrznym.
– na stanowisku pracy nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy,
– podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to: komputer, drukarka, telefon,
– praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
– większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej,
– stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku,
– wejście główne budynku dostosowane jest do potrzeb niepełnosprawnych, w pozostałej części budynku istnieją bariery architektoniczne – brak windy.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- podstawowa wiedza w zakresie przepisów prawa podatkowego
wymagania dodatkowe
- inne kompetencje, wiedza lub umiejętności: znajomość przepisów w zakresie rachunkowości,
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy biurowej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy.
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 03-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa
Długa 75/76
80-831 Gdańsk
kancelaria – I p. pok. 104
Inne informacje:
- Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności.
W ofercie należy podać numer ogłoszenia.
Wymagane dokumenty, w szczególności składane oświadczenia winny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata.
Oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w urzędzie pocztowym lub data złożenia w kancelarii Izby Skarbowej).
Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w 3 etapach:
I – ocena złożonych dokumentów
II- sprawdzian wiedzy
III- rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu będą powiadamiani telefonicznie o kolejnych etapach rekrutacji.
W tym celu prosimy o podanie w składanych ofertach numeru telefonu kontaktowego.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równa uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o sposobie postępowania z ofertami pracy kandydatów po zakończonym naborze:
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych w trakcie naboru podlegają komisyjnemu zniszczeniu z wyjątkiem dokumentów czterech najlepszych kandydatów, które przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru i po tym okresie podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: (58) 30-02-300.