Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- naczelnik wydziału
- Wydział Strategii i Komunikacji w Departamencie Organizacji i Procedur
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Nadzorowanie merytorycznej poprawności i terminowości zadań realizowanych przez pracowników Wydziału oraz przestrzeganie porządku pracy, dzielenie obowiązków pomiędzy podległych pracowników, koordynowanie wykonania obowiązków, a w razie konieczności udzielanie pomocy merytorycznej.
- Tworzenie polityki informacyjnej i realizacja strategii wizerunkowej Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.
- Zbieranie informacji o bieżącej działalności Inspekcji Ochrony Środowiska.
- Wydawanie komunikatów do prasy, radia i telewizji o działalności Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.
- Monitorowanie informacji dotyczących Głównego Inspektora Ochrony Środowiska oraz Inspekcji Ochrony Środowiska ukazujących się w środkach masowego przekazu.
- Organizowanie konferencji prasowych oraz uczestniczenie w spotkaniach i uroczystościach z udziałem Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, w roli Rzecznika Prasowego GIOŚ.
- Opracowywanie średnio i długookresowych planów działań Inspekcji, w tym realizacja obowiązków sprawozdawczych z wykonywania ustawowych zadań.
- Koordynowanie i opracowywanie dokumentów o charakterze strategicznym w urzędzie.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca przy komputerze;
– krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe;
– częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz;
– budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich – podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o odpowiedniej szerokości;
– w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy są zróżnicowane, mogą nie być dostosowane do wymagań osób niepełnosprawnych;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe magisterskie o kierunku lub specjalności: dziennikarstwo, komunikacja społeczna, public relations, psychologia społeczna, politologia;
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie public relations lub współpracy z mediami;
- pozostałe wymagania niezbędne:
- bardzo dobra znajomość ustawy prawo prasowe, ustawy o dostępie do informacji publicznej;
- znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z rozporządzeniami oraz kodeksu pracy;
- znajomość zasad funkcjonowania radia, telewizji, prasy oraz internetu;
- znajomość przepisów dotyczących działalności Inspekcji Ochrony Środowiska, administracji publicznej, finansów publicznych;
- umiejętność obsługi komputera (MS Word, MS Excel, internet);
- umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi;
wymagania dodatkowe
- doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzkim.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, złożone według wzoru określonego w ww. ustawie – dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie zawodowe;
- kopia dokumentów potwierdzających dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzkim.
Termin składania dokumentów:
- 29-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
Wawelska 52/54
00-922 Warszawa
z dopiskiem: „WK/DO/13/15”
Inne informacje:
- Wszystkie wymagane oświadczenia, list motywacyjny oraz cv muszą być opatrzone datą
i własnoręcznym podpisem.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Z wybranym kandydatem podpisana zostanie umowa o pracę na czas określony.
Na stronie www.gios.gov.pl w zakładce bip/praca/wolne stanowiska pracy w GIOŚ, znajduje się wzór oświadczenia dla celów rekrutacji, natomiast w zakładce bip/praca/procedury naboru/pozostałe stanowiska w służbie cywilnej można zapoznać się z zasadami naboru obowiązującymi w GIOŚ.
UWAGA: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska zaprasza do udziału w rekrutacji również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel.22 579-22-21.