Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • podreferendarz
  • do spraw obsługi sekretarsko – biurowej
  • w Departamencie Systemu Wdrażania Programów Infrastrukturalnych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 0.5

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Wspólna 2/4
    00-926 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa sekretarska i wsparcie organizacyjne Dyrekcji Departamentu;
  • ewidencja pism wpływających i wychodzących realizowana przy użyciu specjalistycznego programu;
  • rozdzielenie korespondencji zgodnie z dekretacją przełożonych jak również koordynowanie przepływu dokumentów;
  • obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego, w tym również w języku angielskim;
  • redagowanie pism;
  • prowadzenie terminarza spotkań Dyrekcji Departamentu, obsługa narad, informowanie o terminach załatwiania spraw;
  • koordynacja zadań związanych z ewidencją czasu pracy i urlopów pracowników Departamentów;
  • prowadzenie spraw związanych z wyjazdami służbowymi Dyrekcji Departamentu.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca biurowa (komputer, faks, ksero, skaner);
    – obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego – kontakt telefoniczny i mailowy;
    – praca pod presją czasu;
    – praca w siedzibie urzędu.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/innym piętrze;
    – winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych;
    – wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych;
    – wejście od obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych za pomocą platformy windowej;
    – sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu;
    – brak podjazdu dla niepełnosprawnych przy wejściu do niektórych sal konferencyjnych;
    – praca w pokoju wieloosobowym (przez część dnia).

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 miesiące doświadczenia zawodowego na stanowisku administracyjno-biurowym
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość zasad obiegu dokumentów;
    • umiejętność obsługi komputera;
    • dobra znajomość zasad obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego;
    • rzetelność i terminowość;
    • skuteczna komunikacja w tym umiejętność radzenia sobie w kontaktach z trudnymi klientami;
    • zorientowanie na osiąganie celów;
    • umiejętność sprawnej organizacji pracy;
    • znajomość języka angielskiego na poziomie B1.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • – kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe – np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    22-06-2015

Miejsce składania dokumentów:


    Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju
    Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    00-926 Warszawa
    skr. poczt. 13
    lub składać w kancelarii, ul. Wspólna 2/4, pok.1
    z dopiskiem w liście motywacyjnym: DWI 119

Inne informacje:


    Umowa na czas zastępstwa za nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
    Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
    Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
    Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
    Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
    Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
    Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
    Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mir.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.:(22) 273 77 50.