Urząd Zamówień Publicznych w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • podreferendarz
  • w Biurze Organizacyjno – Finansowym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

  • o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie obsługi korespondencji wpływającej do Urzędu i Krajowej Izby Odwoławczej polegającej na przyjmowaniu, ewidencjonowaniu w elektronicznym systemie obiegu dokumentów i kierowaniu do właściwej komórki organizacyjnej,
  • wysyłanie korespondencji z Urzędu i Krajowej Izby Odwoławczej oraz innych materiałów przekazywanych przez właściwe komórki organizacyjne,
  • skanowanie pism wpływających do Urzędu,
  • prowadzenie obsługi bezpośredniej i telefonicznej klientów Urzędu i Krajowej Izby Odwoławczej w zakresie wpływającej korespondencji,
  • prowadzenie obsługi recepcji Urzędu,
  • odbieranie korespondencji z punktu wymiany poczty międzyresortowej.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – bezpośrednie i telefoniczne kontakty z klientem zewnętrznym,
    – praca biurowa przy komputerze.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca w godzinach: poniedziałki, środy, czwartki i piątki: 7.30 – 15.30 i 8.30 – 16.30; wtorki: 7.30 – 15.30 i 9.00 – 17.00,
    – miejsce pracy: IV piętro, drzwi wewnętrzne i do pokoi biurowych o szer. 90 cm bez progów,
    – Urząd Zamówień Publicznych wynajmuje 4 piętra w budynku 8-piętrowym,
    – na każdym piętrze wynajmowanej przez Urząd powierzchni znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych,
    – w budynku jest 5 wind,
    – wejście do budynku przez drzwi dwuskrzydłowe,
    – budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • 6 miesięcy doświadczenia w pracy biurowej,
    • umiejętność obsługi komputera,
    • umiejętność organizacji pracy własnej,
    • komunikatywność.

wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie (świadectwa pracy, zaświadczenia, zakresy obowiązków lub inne, z których wynika doświadczenie w wymaganym obszarze i czas jego trwania),
  • w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia w pracy w administracji publicznej.

Termin składania dokumentów:

    15-04-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Urząd Zamówień Publicznych
    ul. Postępu 17A
    02-676 Warszawa

Inne informacje:

    Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
    Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
    Oferta powinna zawierać w liście motywacyjnym wskazanie stanowiska i komórki organizacyjnej, o które ubiega się kandydat.
    Oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą.
    Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem.
    Przekazanie dokumentu wymienionego w części „Inne dokumenty i oświadczenia” nie jest obowiązkowe, lecz będzie stanowiło potwierdzenie spełnienia wymagania dodatkowego przez kandydata.
    Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
    Wzór oświadczeń zamieszczony jest na stronie internetowej: www.uzp.gov.pl; Praca w UZP.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 458 78 54.