Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referendarz
  • w Departamencie Rozwoju Cyfrowego w Wydziale Finansów i Zarządzania Pomocą Techniczną

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Wspólna 2/4
    00-926 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • ul. Wspólna 2/4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • udział w przygotowaniu oraz aktualizacji dokumentów programowych niezbędnych do zarządzania i wdrażania POPC w zakresie zarządzania finansowego oraz pomocy technicznej,
  • udział w opracowaniu systemu przepływów finansowych oraz zasad finansowania projektów,
  • przygotowywanie materiałów do budżetu oraz propozycji zmian w budżecie,
  • ocena i wybór projektów w ramach IV osi POPC Pomoc techniczna, w tym formalna i merytoryczna weryfikacja wniosków o dofinansowanie w ramach pomocy technicznej, udział w organizacji naboru projektów oraz przygotowanie wezwania do składania projektów,
  • współpraca z beneficjentami w procesie przygotowaniu i realizacji projektów pomocy technicznej, w tym organizacja spotkań, przygotowywanie podręcznika dla beneficjentów,
  • monitorowanie realizacji projektów pomocy technicznej na potrzeby sprawozdań programowych, sprawozdań z realizacji komponentów pomocy technicznej,
  • sporządzanie i monitorowanie prognoz wydatków w ramach POPC,
  • sporządzanie lub opiniowanie wniosków do Ministra Finansów o uruchomienie rezerwy celowej na realizację POPC.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe,
    – praca z bazami danych/programami specjalistycznymi

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze,
    – winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
    – wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
    – wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej,
    – sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu,
    – ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych.
    – praca w pokoju wieloosobowym,
    – brak podjazdu dla niepełnosprawnych przy wejściu do niektórych sal konferencyjnych,
    – praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość zagadnień z zakresu funduszy europejskich, w szczególności funduszy strukturalnych i tematyki pomocy technicznej
    • znajomość tematyki finansów publicznych
    • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
    • rzetelność i terminowość
    • zorientowanie na osiąganie celów
    • umiejętność organizacji pracy
    • skuteczna komunikacja
    • umiejętność współpracy
    • umiejętności analityczne
    • bardzo dobra umiejętność obsługi programów MS Word i MS Excel (tworzenie wykresów, harmonogramów, zestawień finansowych)

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    22-06-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju
    Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    00-926 Warszawa
    skr. poczt. 13
    lub składać w kancelarii, ul. Wspólna 2/4, pok.1
    z dopiskiem w liście motywacyjnym: DRC 116

Inne informacje:

    Umowa na zastępstwo.
    Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
    Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
    Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
    Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
    Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
    Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
    Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mir.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel. (22) 273 74 70.