Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referendarz
- do spraw komputerowego przygotowywania i wprowadzania danych
- Departamencie Zgłoszeń
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Patentowy RP
Al. Niepodległości 188/192
00-950 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie dokumentacji nowych zgłoszeń znaków towarowych i wzorów przemysłowych oraz wprowadzanie danych biograficznych do komputerowych, dziedzinowych baz danych, w celu założenia akt sprawy,
- uzupełnianie teczek zgłoszeń znaków towarowych, które zostały wysłane faxem, oryginałem dokumentacji zgłoszeniowej,
- sporządzanie wydruków komputerowych takich jak: ewidencja zgłoszeń znaków towarowych i w miarę potrzeb innych danych,
- sporządzanie miesięcznych sprawozdań dotyczących realizacji zadań na stanowisku pracy w celu dostarczania danych do ogólnych statystyk Urzędowych,
- skanowanie, korekta oraz przekazywanie drogą elektroniczną skrótów oraz rysunków zgłoszonych wynalazków oraz wzorów użytkowych w celu przygotowania danych do publikacji,
- praca z systemami bazodanowymi Urzędu, rozwiązywanie bieżących problemów oraz informowanie kierownictwa Departamentu Zgłoszeń o usterkach w pracy z narzędziami informatycznymi i niezwłoczne wpisywanie awarii na Servicedesk w celu utrzymania ciągłości pracy.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pomieszczenie pracy mieści się na piątym piętrze budynku biurowego.
Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych oraz spełniają wymagania dostępności do nich. Brak dostępu do części pomieszczeń dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Praca administracyjno-biurowa;
• praca administracyjno – biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin,
• użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, skaner),
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej z wykorzystaniem narzędzi informatycznych.
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych (pakiet Ms Office, OCR),
- zdolności organizacyjne i odporność na stres,
- terminowość, dokładność, samodzielność i inicjatywa,
- komunikatywność i kreatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie komunikatywnym,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- wiedza dotycząca obszaru działania Urzędu Patentowego.
wymagania dodatkowe
- umiejętność obsługi programu Photoshop,
- zdolność do szybkiej adaptacji do okresowych zmian zakresu obowiązków.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, umożliwiającego dostęp do informacji niejawnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182 z 2010 r., poz. 1228)
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 23.04.2009 r. w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w sł. cywilnej (Dz. U. Nr 64, poz.539)
- w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Departament Nadzoru i Organizacji Szkolnictwa Wyższego w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe dyplomu
- w przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 20-05-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
Wydział Kadr i Szkolenia,
Al. Niepodległości 188/192
00-950 Warszawa
z dopiskiem „Rekrutacja DZ/R”
Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Proponowane wynagrodzenie 3.200 PLN plus dodatek za wysługę lat zgodnie z art. 90 ustawy o służbie cywilnej z 21.11.2008 r. (Dz. U. Nr 227, poz. 1505. z późn. zm.).
Planowane techniki i metody naboru:
– weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
– test wiedzy i znajomości języka angielskiego,
– rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o kolejnych etapach naboru. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Przekazanie dokumentów wymienionych w części „kopie innych dokumentów i oświadczenia” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów. Z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego oraz wykonywanie zadań z obszaru wskazanego w wymaganiach.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://bip.kprm.gov.pl , http://bip.uprp.gov.pl/ oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 579-00-67.