Izba Skarbowa w Kielcach
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw czynności sprawdzających
- w Czwartym Dziale Obsługi Bezpośredniej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Kielcach
ul. Witosa 78b
25-561 Kielce
Miejsce wykonywania pracy:
- Kielce
- Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach
ul. Częstochowska 20
25-647 Kielce
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Dokonywanie czynności sprawdzających niezastrzeżonych do właściwości rzeczowej innych komórek organizacyjnych w celu weryfikacji danych zawartych w nadsyłanych informacjach oraz w składanych przez podatników i płatników deklaracjach, informacjach oraz zeznaniach podatkowych.
- Dokonywanie czynności sprawdzających w zakresie wywiązywania się podatników i płatników z obowiązków terminowego składania deklaracji, zeznań i informacji podatkowych.
- Obsługa składanych korekt deklaracji, zeznań i informacji podatkowych tj. kontrola formalna, anulowanie I wersji dokumentu, utworzenie rejestru storno, przypisywanie anulowanych wersji zeznań i deklaracji do rejestru storno.
- Opracowywanie pism do instytucji zewnętrznych, podatników i płatników w celu uzyskania niezbędnych informacji lub udzielenia żądanych informacji z zakresu właściwości rzeczowej działu.
- Systematyczne uzupełnianie prowadzonych w zakresie działania działu ewidencji i rejestrów oraz przygotowywanie akt podatkowych do archiwum zakładowego w celu zapewnienia prawidłowego prowadzenia dokumentacji zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca w siedzibie urzędu, na II piętrze,
– praca przy komputerze,
– kontakt z klientem zewnętrznym.
– budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych (obecność wind, podjazdów, drzwi o odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety),
– narzędzia i materiały pracy (komputer, drukarki, kserokopiarki).
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych,
- znajomość obsługi komputera,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych, stresowych,
- komunikatywność.
wymagania dodatkowe
- obsługa programu komputerowego POLTAX, Biblioteka Akt, CZM.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- brak.
Termin składania dokumentów:
- 01-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa
Witosa 78B
25-561 Kielce
Inne informacje:
- Oferty mogą być składane wyłącznie w formie pisemnej w siedzibie Izby bądź za pośrednictwem poczty, o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w urzędzie pocztowym lub data złożenia w kancelarii Izby. Wymagane dokumenty i oświadczenia złożone przez kandydata muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej www.kielce.is.gov.pl. Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym. Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu lub niebędące odpowiedzią na ogłoszenie o naborze (niezawierające oznaczenia jakiego naboru dotyczą) nie będą rozpatrywane i będą podlegały komisyjnemu zniszczeniu. Kandydaci uczestniczący w poszczególnych etapach prowadzonego naboru będą informowani o zasadach dokonywania oceny oraz o zaliczeniu tych etapów, a także o zasadach kwalifikacji do kolejnego etapu naboru. Dokumenty aplikacyjne złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wybrani będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia postępowania rekrutacyjnego, następnie zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 41 34-05-140.