Izba Skarbowa w Łodzi
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- w Samodzielnym Wieloosobowym Stanowisku Pracy Egzekucji Administracyjnej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Łodzi
Al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Miejsce wykonywania pracy:
- Brzeziny
- Urząd Skarbowy w Brzezinach
ul. Sienkiewicza 16
95-060 Brzeziny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Dokonywanie weryfikacji wpływających do komórki ds. egzekucji administracyjnej tytułów wykonawczych oraz rejestrowanie/migrowanie tytułów w aplikacji EGAPOLTAX, w celu prowadzenia postępowania egzekucyjnego,
- Wykonywanie czynności zmierzających do ustalenia składników majątkowych zobowiązanego, w celu zastosowania środków egzekucyjnych,
- Prowadzenie, pod nadzorem komornika skarbowego, egzekucji z pieniędzy i ruchomości, w celu realizacji tytułów wykonawczych,
- Prowadzenie korespondencji z uczestnikami postępowania egzekucyjnego, w celu zapewnienia prawidłowej komunikacji pomiędzy uczestnikami tego postępowania,
- Przygotowywanie projektów wydawanych w toku postępowania egzekucyjnego postanowień, w celu zapewnienia wykonania obowiązków organu egzekucyjnego w zakresie orzecznictwa,
- Dokonywanie podziału kwot uzyskanych z egzekucji a następnie przekazywanie uzyskanych środków na właściwy rachunek bankowy, w celu realizacji egzekucji,
- Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją akt egzekucyjnych, w celu zapewnienia właściwego sposobu archiwizacji akt postępowania egzekucyjnego,
- Wykonywanie czynności w ramach postępowania likwidacyjnego, w celu wykonania orzeczeń sądowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu oraz dodatkowo praca w terenie – poza siedzibą urzędu,
– stres związany z obsługą podatnika.
– praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
– stanowisko oświetlone światłem naturalnym i sztucznym, zlokalizowane na III piętrze budynku – brak windy, budynek niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (bariery architektoniczne).
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość procedury administracyjnej,
- odporność na stres,
- kompetencje psychologiczne, poparte asertywnością w kontaktach z dłużnikami,
- znajomość przepisów z zakresu egzekucji administracyjnej,
- umiejętność racjonalnej organizacji pracy własnej,
- zorientowanie na osiągnięcie celu.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe,
- sześć miesięcy doświadczenia w instytucjach zajmujących się egzekucją lub windykacją.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydatek/kandydatów.
Termin składania dokumentów:
- 29-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa
Al.Kościuszki 83
90-436 Łódź
Kancelaria, pokój nr 1
z dopiskiem: oferta pracy nr 170605
Inne informacje:
- Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przesłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione/powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowane/poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze zostanie określone w przedziale od 2.061,22 do 2.248,61 zł w zależności od posiadanej wiedzy i kwalifikacji zawodowych wybranej/wybranego kandydatki/kandydata . Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-118