Izba Skarbowa we Wrocławiu
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw obsługi bezpośredniej
- w Dziale Obsługi Bezpośredniej, Postępowań Podatkowych, Analiz i Planowania, Spraw Karnych Skarbowych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 2
Adres urzędu
- Izba Skarbowa we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 24,26
53-333 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Góra
- Urząd Skarbowy w Górze
ul. Poznańska 4
56-200 Góra
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Udzielanie niezbędnych informacji z zakresu właściwości rzeczowej urzędu
- Przyjmowanie deklaracji podatkowych, wniosków, informacji i innych dokumentów, w tym w formie elektronicznej
- Wprowadzanie do systemu informatycznego danych szczegółowych z deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów, przetwarzanie deklaracji składanych w formie elektronicznej oraz tworzenie rejestrów przypisów i odpisów
- Dokonywanie czynności sprawdzających niezastrzeżonych do właściwości rzeczowej innych komórek organizacyjnych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca biurowa związana z obsługą klienta, przeważnie siedząca
– praca w siedzibie urzędu,
– budynek 2-kondygnacyjny, bez windy
– praca jednozmianowa w porze dziennej
– praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
– w budynku urzędu występują bariery architektoniczne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy (Ordynacja podatkowa)
- umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji)
- umiejętność redagowania pism
wymagania dodatkowe
- pożądane wykształcenie wyższe
- umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
- umiejętność dokonywania analizy dostępnych informacji i podejmowania na jej podstawie decyzji
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych
- znajomość zasad księgowości i rachunkowości
- dokładność i systematyczność
- umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji
- umiejętność rozmowy z trudnym klientem
- umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 0,5 roku doświadczenia zawodowego
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopie dokumentów, które potwierdzą wymagania dodatkowe w zakresie wykształcenia, doświadczenia zawodowego i umiejętności
Termin składania dokumentów:
- 15-09-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa
Powstańców Ślaskich 24,26
53-333 Wrocław
pocztą lub osobiście: kancelaria piętro 0 pok. 5
Inne informacje:
- Informacja o metodach i technikach naboru:
– pisemny test wiedzy ( znajomość przepisów Ordynacji podatkowej)
-rozmowa kwalifikacyjna
Oferty można składać także w formie elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne, zostaną poinformowani (telefonicznie lub e-mailem) o terminie dalszego etapu naboru. Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). W ofercie należy podać dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres
e-mail, numer telefonu) oraz numer ogłoszenia. W celu spełnienia wymagań formalnych należy dostarczyć kopie wszystkich ww. wymaganych dokumentów i oświadczenia z poz. „wymagane dokumenty i oświadczenia”. Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne. W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów, po tym terminie oferty zostaną komisyjnie zniszczone. Zachęcamy do zapoznania się z wewnętrzną procedurą naboru w Izbie Skarbowej we Wrocławiu, która jest dostępna na stronie internetowej Izby Skarbowej we Wrocławiu BIP (www.wroclaw.apodatkowa.gov.pl) w zakładce „ogłoszenia/nabór/oferty pracy”.
Kwota minimalnego miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego wynosi 2085,58 zł brutto przy mnożniku kwoty bazowej wynoszącym 1,113
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 65/5444742 (sprawy dotyczące zadań na stanowisku), 76/7461176 (sprawy organizacyjne i formalne).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.