Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostródzie

  • Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw Kadr i Organizacji
  • w Sekcji Kadr i Organizacji

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostródzie
    ul. Stapińskiego 19 C
    14 – 100 Ostróda

Miejsce wykonywania pracy:

  • Ostróda

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa sekretariatu komendy
  • koordynowanie projektów rozkazów, zarządzeń i decyzji Komendanta Powiatowego
  • prowadzenie ewidencji, statystyki oraz sprawozdawczości kadrowej i organizacyjnej
  • ewidencja czasu pracy funkcjonariuszy jednostki
  • realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej funkcjonariuszy i pracowników cywilnych
  • obsługa biurowa odpraw i narad służbowych organizowanych przez Komendanta Powiatowego
  • prowadzenie akt osobowych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych
  • sporządzanie planów urlopów pracowniczych oraz prowadzenie kart urlopowych

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca w środowisku biurowym, głównie w siedzibie urzędu

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynki komendy nie są w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych – brak odpowiednio dostosowanych toalet, brak wind. Praca przy komputerze

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
    • posiadanie obywatelstwa polskiego
    • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
    • znajomość ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego
    • znajomość programu PŁATNIK
    • umiejętność pracy w zespole
    • umiejętność organizowania stanowiska i czasu pracy
    • dyspozycyjność

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie średnie o profilu administracyjnym lub ekonomicznym
  • doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjno – kadrowym
  • zdolność logicznego i analitycznego myślenia
  • umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
  • znajomość: ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o Państwowej Straży Pożarnej
  • umiejętność biegłej obsługi komputera

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenie o odbytym stażu, zaświadczenie o trwającym zatrudnieniu od obecnego pracodawcy, itp.)
  • oświadczenie o zgodzie na publikację wyników poszczególnych etapów postępowania na stronie internetowej jednostki i w jej siedzibie

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach
  • referencje

Termin składania dokumentów:

    21-05-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostródzie
    ul. Stapińskiego 19 C
    14 – 100 Ostróda
    Z wyraźnym dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru na Referenta Kadr i Organizacji”

Inne informacje:

    Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data wpływu dokumentów na dziennik korespondencyjny KP PSP w Ostródzie) oraz kompletne nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Lista kandydatów zakwalifikowanych do poszczególnych etapów selekcji oraz informacja o terminach ich przeprowadzenia zostanie podana na stronie internetowej komendy www.kppsp.ostroda.pl oraz w siedzibie komendy. Okres zatrudnienia przewiduje się na ok. 7 miesięcy – do czasu powrotu pracownicy z urlopu macierzyńskiego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (89) 642 31 24